Fakturering, helpdesk och post

Arbetsbeskrivning

Deltid 2 timmar om dagen.Arbetsplatsen är i Svedala. Du måste kunna skriva flytande engelska och ha en mycket bra engelska för att kunna svara på frågor och reklamationer. Flytande svenska samt kunna ändra, skriva om och ibland skriva grammatiskt rätta svenska texter och instruktioner i helpdesken. Fakturering till hela världen till både privatpersoner och företag.Du måste veta vem som skall betala moms och inte betala moms, vilka länder som är inom EU och liknande.Vilka momsregler som gäller mellan företag inom och utom EU för fysiska produkter. Om Du inte har ovanstående kunskap så ansök inte.Frakthandlingar och postens online tullhandlingar, DHL frakthandlingar.Varuprover som brev eller brev REK.Fakturering sker i Hansa Financials, frakthandlingar i packsoft och DHL online.Handha och snabbt och effektivt hjälpa kunder med frågor och reklamationer i helpdesken.Personal som sköter detta idag behövs till utveckling och design och finns på plats 3 dagar/vecka för hjälpa Dig in i arbetet.Du måste kunna arbeta självständigt och vara noggrann samt ha ansvarskänsla för kvalitet och kundvård.Fullt upp att göra men vi stressar inte och ligger sällan efter.Dock försöker vi få en ostörd arbetsmiljö så Du som söker, ring inte och besök oss inte.Jobbet är i Svedala och 2 timmar om dagen.Arbetstid 10:00 - 12:00 eller 9:00 till 11:00.Ansökan MED lönekrav.OBS: ansökningar som lämnas in utan lönekrav kommer ej att behandlas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Ström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GERT STRAND REKLAM AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 februari 2009
  • Ansök senast: 13 mars 2009

Postadress

BOX 50221
MALMÖ, 20212

Liknande jobb


Projektadministratör Luleå/Boden

Projektadministratör Luleå/Boden

15 november 2024

15 november 2024