FAKTURERINGSADMINSTRATÖR REKRYTERAS TILL GLOBALT FÖRETAG

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Faktureringsadminstratör till vår globala kunds avdelning för fakturaadministration som är en samordnande länk mellan företagets kunder, tekniker och ekonomiavdelning. Kundsupportens viktigaste roll är att säkerställa att deras kunder får en hög service när de kontaktar företaget, att deras tekniker får ett bra administrativt stöd och att leveransen från ordermottagning till fakturering håller hög kvalitet. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team i Göteborg men även samarbeta och hjälpa övriga kollegor inom organisationen. I rollen som Faktureringsadministratör ansvarar du för den löpande faktureringen och krediteringen samt har en löpande dialog med distriktschefer och tekniker kring pågående arbeten, fakturering, leverantörsfakturor samt support i avtalsfrågor. Deras kunders behov av kunnande, engagemang och resurser är stort och de letar efter en person som verkligen gillar att leverera med stolthet!

Företagspresentation
Vår kund har totalt 4300 medarbetare fördelat i 16 länder. I Sverige är kunden marknadsledande inom
fukt- och vattenskador. Utöver det erbjuder kunden även tjänster för temporär klimatkontroll, fuktutredningar samt sanering. Kunden är rikstäckande och har idag cirka 260 anställda utplacerade på ett 40-tal servicedepåer som täcker landet från Malmö i söder till Kiruna i norr och omsätter ca 200 miljoner per år. Du kommer att utgå från kontoret i Göteborg.

Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av arbete inom fakturaadministration
- Mycket god datavana
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är social, engagerad och har god datavana. För att lyckas i rollen är du en person som gillar ett omväxlande arbete och som har ett genuint intresse för fakturering och administration. Du är systematisk och noggrann samt duktig på att kommunicera. Du drivs av att hjälpa såväl kollegor som kunder.

Lön
Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Elin Lamby. Rollen är på heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt efter överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar senast 2021-03-25 kommer prioriteras i urvalet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Lönekonsult till Löneenheten

Lönekonsult till Löneenheten

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024