Faktureringskoordinator / Billing Co-ordinator

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor på Östra Hamngatan i centrala Göteborg där vi är ca 70 medarbetare söker vi en Billing Coordinator.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ditt uppdrag kommer att vara att arbeta med löpande fakturering och prissättning för ett antal delägare, ta fram rapporter och statistik, fakturera via klienters eBilling system samt göra uppföljningar. Du ingår i byråns faktureringsgrupp som består av elva personer.

Faktureringsgruppen arbetar tillsammans i olika projekt och har ett nära samarbete vilket innebär att det är viktigt att du är en lagspelare och har förmåga att arbeta flexibelt. Det kommer att finnas utrymme och möjlighet för dig att själv påverka och utforma tjänstens innehåll. Du kommer även att utbilda och ge support i byråns affärs- och tidredovisningssystem.

Företagskulturen inom Mannheimer Swartling är stark och präglas av tre grundläggande värderingar.

• Kvalitet - Vi strävar efter högsta kvalitet i allt vi gör, vilket också är en ambition som genomsyrar hela verksamheten. Det innebär samtidigt en strävan att ständigt förnyas och driva utvecklingen. Att arbete med oss ska innebära en kvalitetsstämpel för såväl klienter som medarbetare.
• Affärsfokus - Vi ser affärsjuridiken som ett redskap i arbetet med att skapa framgång för våra klienter. Det innebär att varje medarbetare har två fokusområden: att utveckla både klienternas och vår egen affär i ett långsiktigt perspektiv.
• Laganda - Vi drivs av en stark gemenskap och arbetar prestigelöst över gränserna både inom byrån och tillsammans med våra klienter. Engagemang, trivsel och delaktighet är grundläggande principer för vår verksamhet.


Utbildning/Erfarenhet
Vi söker dig som är nyutbildad civilekonom eller som har arbetat något/några år på en ekonomiavdelning, gärna med erfarenhet inom detta område.

Som person ser vi att du är drivande, initiativrik, noggrann och engagerad. Du har förmåga att arbeta under press, är organiserad och metodisk samt kan hantera snäva tidsramar. I kontakten med våra klienter är det viktigt att du har en god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt såväl på svenska som på engelska.

Vi erbjuder dig möjlighet att få arbeta i ett team med ambitiösa och motiverade medarbetare i en internationell miljö, med service av allra högsta klass. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning och tillträde sker efter överenskommelse. Vi kallar löpande till intervjuer, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Alm, Billing Manager, på telefon 08-595 063 90 eller Madeleine Nyrén, HR-/Facility Manager, på 031-355 16 42.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Nelson
+46 40 698 58 49
Madeleine Nyrén
031-355 16 42
Linda Wickman
+46 40 698 59 23
Alexandra Cameron
+46 8 595 063 98

Sammanfattning

Besöksadress

Box 1711
None

Postadress

Box 1711
Stockholm, 11187

Liknande jobb


21 november 2024