Faktureringskoordinator sökes till centrala Göteborg!

Faktureringskoordinator sökes till centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en viktig del på ekonomiavdelningen på ett av världens största företag inom inspektion, klassificering, rådgivning och certifiering? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker ett internationellt bolag en faktureringskoordinator till sitt team i centrala Göteborg. Här arbetar du i nära samarbete med ekonomichef som är engelsktalande och det är därför viktigt att du även är bekväm med engelska språket. Låter detta intressant? Sök tjänsten redan idag så hör vi av oss inom kort!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en faktureringskoordinator till ett internationellt företag beläget i centrala Göteborg. Företaget erbjuder sina kunder ett komplett utbud av tjänster - från inspektion och revision till test, analys, utbildning och certifiering. Deras fokus ligger på att hitta den bäst anpassade lösningen för sina kunders behov och att ha kul på vägen. Kontoret ligger centralt i Gårda, precis i närhetet av Ullevi, och där hittar du 25 goa kollegor i varierande roller.

För att trivas i denna roll är det viktigt att du trivs i en dynamisk miljö och inte är rädd för att ta egna initiativ samtidigt som du är prestigelös, lyhörd och trivs med att arbeta i nära samarbete med andra. På denna arbetsplats är det högt i tak och du kommer att arbeta med ett härligt och ambitiöst gäng. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader som sedan övergår i en anställning hos kund, förutsett att samtliga parter är nöjda. Det är viktigt att du ser en framtid hos vår kund då de söker en person som vill stanna länge i företaget!

Du erbjuds


* En arbetsplats med härliga kompetenta kollegor
* Vara en del av företagets härliga team.
* En hängiven konsultchef på Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Stort fokus i rollen ligger på fakturering av kunder och vardaglig kontorsadministration kring dessa
- Skicka iväg fakturor och se till att fakturor blir betalda i tid
- Kontrollering och hantering av inkommande fakturor från leverantörer

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet kring administration sedan tidigare
- Har goda kunskaper i Office paketet
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Meriterande är om man har tidigare erfarenhet kring kundfakturering

Vi söker dig som är


* Initiativtagande
* Problemlösande
* En god lagspelare


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gårda, Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2022
  • Ansök senast: 9 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Lönespecialist (vikariat)

Lönespecialist (vikariat)

11 oktober 2024

Lönespecialist/HR

Lönespecialist/HR

11 oktober 2024

10 oktober 2024