Fältsäljare till distributionsprojekt på Apoteksmarknaden, Örebro

Arbetsbeskrivning

Distributionsprojekt för Sundmed AB på distrikt Örebro:
Sundmed är ett Svenskt medicintekniskt företag som samarbetar med Omron.
Din rollSom fältsäljare för Instore Business AB representerar du alltid den aktuella uppdragsgivaren och dess varumärken ute på apoteken. Du är uppdragsgivarens ambassadör på fältet. Ditt uppdrag är tids och resultat bestämt, och syfte och mål med besöken i butikerna är tydligt.Du planerar och genomför dina besök på givet distrikt - allt för att hålla tidsramarna och nå resultaten. Ditt engagemang och din personlighet lägger grunden för goda relationer mellan dig, apoteken och uppdragsgivaren och deras varumärken.Uppdraget omfattar heltid måndag-fredag, med start den 1/9-16. Uppdraget tillika anställningen beräknas pågå till den 20/9-16.Du kommer arbeta med ett premium-varumärke inom kategorin medicinteknisk egenvård. Uppdraget är att besöka ett antal förutbestämda Apotek för att säkerställa att Omrons produkter har sina givna platser i apotekens hyllor, allt för att öka distributionen och försäljningen av Sundmeds produkter från Omron.Din bakgrundVi tror att du är i början av din karriär och är nyfiken på, eller vill vidareutveckla dig i rollen som fältsäljare.Att du tycker om Service och Försäljning tar vi för självklart, och att du har någon sorts erfarenhet av försäljning och/eller service. Det är självklart meriterande om du arbetat inom frisk/sjukvården eller apotek tidigare. Du har genomfört gymnasium i ryggsäcken, och B-körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig an en tjänst som denna.Som person är du utåtriktad och du tycker om att knyta nya kontakter. Du gillar att ha ordning och reda, och du har förmågan att strukturera och planera din tid och dina arbetsuppgifter. Du känner dig trygg och bekväm med att ibland hjälpa kunden fatta beslut. Du kommer även att ha en utbildande roll, då det ibland kan finnas en viss osäkerhet kring hur man säljer/talar kring dessa produkter ute på apoteken.Vi erbjuderAnställningen påbörjas med introduktion i Stockholm där Du får också bekanta dig med företaget och de produkter som du ska representera. Genom hela uppdraget får du coachning av uppdragets ansvariga säljledare.Vi går igenom det aktuella uppdragets karaktär, syfte och mål. Du utrustas även med alla verktyg som behövs för att kunna genomföra uppdraget på allra bästa sätt såsom:
Tjänstebil, Ipad med säljstöd och rapporteringssystem och sälj och marknadsmaterial.Läs gärna mer på vår hemsida: http://instorebusiness.com/att-jobba-for-instore-business/
Ansökan och kontaktperson
 
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via post eller mail, ansökan skickas in genom att ansöka via länken nedan.Har du frågor gällande tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:
liselott.hallstensson@instorebusiness.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Liselott Nejdeblad Hallstensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Instore Business AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Timlön enligt ök
  • mån-fre, 8-17 1/9-20/9, 2016
  • Publicerat: 8 juli 2016

Besöksadress

Drottninggatan 95 A
None

Postadress

Drottninggatan 95 A
Stockholm, 11360

Liknande jobb


säljare

säljare

27 december 2024