OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Instore Business söker Fältsäljare till distrikt Malmö för -
Distributionsprojekt för Energizer:
Om Energizer®
Energizer® Holdings Inc. har huvudkontor i St. Louis, USA, och är en av världens största tillverkare av främst batterier, ficklampor och lyktor. Energizer är världsledande i den dynamiska branschen att tillhandahålla kraftlösningar med en stor produktportfölj som inkluderar Energizer EcoAdvanced, Energizer MAX, Energizer Ultimate Lithium; uppladdningsbara batterier och laddningssystem, samt ficklampor och lyktor. Läs mer på www.energizer.eu/sv
Din roll
Som fältsäljare hos Instore Business AB representerar du alltid den aktuella uppdragsgivaren och dess varumärken ute i butikerna.
Du är uppdragsgivarens ambassadör på fältet.
Ditt uppdrag är tids och resultat bestämt, där syfte och mål med besöken i butikerna är tydligt.Du planerar och genomför dina besök på givet distrikt - allt för att hålla tidsramarna och nå resultaten. Ditt engagemang och din personlighet lägger grunden för goda relationer mellan dig, butikerna och uppdragsgivaren och deras varumärken.
Uppdraget omfattar heltid måndag-fredag, med start torsdagen den 19 september 2016.
Uppdraget tillika anställningen pågår till och med 14 oktober 2016.
Du kommer arbeta med Energizer's produkter, och uppdraget är att besöka ett antal förutbestämda butiker för att bland annat säkerställa att Energizers produkter har sina givna platser i butikerna, och att dessa produkter exponeras på ett bra sätt - allt för att öka distributionen och butikernas försäljning i kategorin.
Din bakgrund
Vi tror att du är i början av din karriär och är nyfiken på, eller vill vidareutveckla dig i rollen som fältsäljare.Att du tycker om Service och Försäljning tar vi för självklart, och att du har någon sorts erfarenhet av försäljning och/eller service.
Det är självklart meriterande om du arbetat inom svensk Dagligvaruhandel tidigare.
Du har genomfört gymnasium i ryggsäcken, och B-körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig an en tjänst som denna.
Som person är du utåtriktad och du tycker om att knyta nya kontakter. Du gillar att ha ordning och reda, och du har förmågan att strukturera och planera din tid och dina arbetsuppgifter. Du känner dig trygg och bekväm med att ibland hjälpa kunden att fatta beslut.
Vi erbjuder
Anställningen påbörjas med introduktion i Stockholm där Du får också bekanta dig med företaget och de produkter som du ska representera. Genom hela uppdraget får du coachning av uppdragets ansvariga säljledare.
Vi går igenom det aktuella uppdragets karaktär, syfte och mål. Du utrustas även med alla verktyg som behövs för att kunna genomföra uppdraget på allra bästa sätt såsom:Tjänstebil, Ipad med säljstöd och rapporteringssystem samt sälj och marknadsmaterial.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta tillsammans med oss i våra projekt på vår hemsida:
http://instorebusiness.com/att-jobba-for-instore-business/
Ansökan och kontaktperson
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via post eller mail, ansökan skickas in genom att ansöka via länken nedan.
Har du frågor gällande tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:liselott.hallstensson@instorebusiness.se
Sista ansökningsdagen är den 13 september 2016
Kontaktpersoner på detta företaget
Liselott Nejdeblad Hallstensson