OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FÄLTSEKRETERARE
Fältverksamheten i Burlöv utgörs av fältsekreterare, som är anställd av socilaförvaltningen samt fritidsledare, vilka är anställda av utbildnings- och kulturförvaltningen.
Arbetsuppgifter: Fältsekreteraren är samordningsansvarig för verksamheten, vilket innebär ett ansvar för att verksamheten bedrivs enligt upprättad verksplan.
Härutöver består arbetsuppgifterna i att bedriva uppsökande verksamhet bland ungdomar, medverka i caféverksamhet, genomföra gruppverksamhet samt initiera och delta i olika aktiviteter riktade till ungdomar och deras föräldrar.
Arbetsuppgifterna innebär arbete vissa kvällar samt helger.
Kvalifikationer: Socionomexamen.Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.Arbetsuppgifterna förutsätter god förmåga att skapa kontakter med såväl ungdomar som vuxna.Arbetet är självständigt och ger stort utrymme för egna initiativ.
Upplysningar: Avd. 1:e soc.sekr.
Ansökan insändes senast 2007-04-01 till
Burlövs kommun, Socialförvaltningen
Box 53, 232 21 Arlöv
Besök gärna vår hemsida www.burlov.se