OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnader och hjälpa människor.
Verksamheten är alltid i fokus när vi kommunicerar där kunskap, lärande, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling ska spegla innehållet i kommunikationen.
Vi söker dig med engagemang och som brinner för kvalitet i vården. Vi driver vårdcentraler både i Stockholm och i Uppsala län, ansvarar för läkarinsatser på 200 säbo samt har 5 ASIH team. Vi har ett tydligt och framgångsrikt koncept där du som anställd får stimulans, trivsel och professionell utveckling. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Familjeläkarna består idag av ca 600 anställda som med sitt engagemang och kompetens skapat en varm och familjär arbetsgrupp. Om du vill vara en del av av vårt team är du välkommen att söka tjänsten som löneadministratör med specialisering på schemaläggning.
Som person är du framåt, serviceinriktad och har ett vänligt bemötande. Du kan prioritera och strukturerar ditt arbete som tidvis sker i högt tempo.
Du har också öga för detaljer. Arbetet innebär många kontakter och möten där du kommer att ha många bollar i luften. Du är länken mellan löneadministrationen och verksamheterna och fyller en mycket viktig funktion för löneflödet.
Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Du bör vara flexibel och gilla snabba beslutsvägar samt ha ett intresse för att arbeta digitalt. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt.
Beskrivning av tjänst:
Du är löneadministratör, gärna med minst två års erfarenhet i yrket. Vana från vårdsektorn är meriterande. Du kommer att bli vår systemägare för Timeplan/schemaläggning och jobba för att systemet ska synka helt med vårt lönesystem. Vidare kommer du jobba nära verksamheten och stötta med frågor som rör avvikelserapportering, driva implementationen av att medarbetarna själva ska rapportera sina avvikelser och hålla i utbildningar. Du kommer även att arbeta med olika löneadministrativa uppgifter. God samarbetsförmåga värdesätts högt och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetet bedrivs både hemifrån samt i moderna ljusa och trevliga lokaler med god arbetsmiljö. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO.
Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information!
Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna dina utbildningsbevis och referenser redan i ansökan.
Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.