OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom Fonus, som är den mest anlitade och enda rikstäckande begravningsbyrån i Sverige, kan du vänta dig ett omväxlande jobb med kunden i centrum. Och eftersom vi bland annat kan erbjuda våra medarbetare ett gediget utbildningsprogram kommer du ständigt att utvecklas som yrkesmänniska. Det får du göra inom ett modernt företag med förändringsvilja, lyhörda och engagerade kollegor samt ett arbetsklimat som genomsyras av tillväxt och vi-känsla.
Familjens Jurist är Sveriges största plattform för juridisk rådgivning till privatpersoner och har cirka 300 fantastiska medarbetare som hjälper våra kunder med allt från familjejuridik, fastighetsrätt, konsumenträtt, juridik för företagare, internationell rätt och privaträtt. Vi jobbar ständigt med att göra livet tryggare och enklare, i sorg, glädje och allt däremellan. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Din nästa utmaning?
Fonus Kontaktcenter är till stora delar ansiktet utåt gentemot koncernens kunder, där du som mötesbokare spelar en viktig roll. Kontoret i Kalmar stödjer koncernens två stora verksamheter: Sveriges marknadsledande begravningsbyrå och Sveriges största familjejuridiska verksamhet.
Nu söker vi mötesbokare till Familjens Jurist, tills vidare (6 månaders provanställning tillämpas). Din dag hos oss består av att du hjälper våra kunder med mötesbokning och merförsäljning via främst inkommande/utgående samtal men även chatt och mejl. Din uppgift som mötesbokare är att identifiera våra kunders behov, erbjuda helhetslösningar och kunna slutföra en uppgift på ett effektivt men korrekt sätt. Arbetstiderna är kontorstider 8-17. Du kommer att bli en del av landets i särklass största aktör inom familjejuridik och få möjlighet att arbeta i en spännande miljö med engagerade, professionella och prestigelösa kollegor.
Vad erbjuder vi?
· Möjlighet att arbeta med det som är viktigt på riktigt!
· Kollektivavtal
. Friskvårdsbidrag
· Juridiska kunskaper
· Kompetensutveckling
Vem är du?
Du är vår röst och ansikte utåt och vi söker därför dig som har lätt för att bemöta människor och som person bör du vara stöttande och serviceorienterad. För att trivas i uppgiften bör du även vara målinriktad och känna dig trygg med att arbeta med merförsäljning.
Vi på Fonus Kontaktcenter strävar efter mångfald bland medarbetarna avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.
Intresserad?
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via vår hemsida, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansöksökningsdatum. Vi tillämpar arbetspsykologiska tester, sista ansökningsdatum 26/1 2024.
Liza Jonsson, Kontaktcenterchef, Tfn 08-709 83 14, liza.jonsson@fonus.se
Emma Roback, Bemanningsansvarig, Tfn 073–0551561, emma.roback@fonus.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?