Farmaceut med LMA uppdrag på Hjärtats Kundservice

Farmaceut med LMA uppdrag på Hjärtats Kundservice

Arbetsbeskrivning

Om Apotek Hjärtat Apotek Hjärtat vill ge varje kund en bättre hälsa och ett större välbefinnande genom ett personligt bemötande, ett brett sortiment och utökade tjänster. För att komma dit krävs det att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi arbetar tillsammans för att testa nya vägar och genomföra kreativa idéer. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid- och din egen. För på Sveriges största privata apotekskedja är inflytande på riktigt.

Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med nästan 400 apotek runt om i landet. Omsättningen är cirka 13 miljarder kronor och vi är en del av ICA gruppen.


Därför ska du jobba hos mig, Gruppchef Abir berättar

Är du sugen på att testa på nya utmaningar? Att arbeta på Apotek Hjärtats kundservice är otroligt varierande arbete där du faktiskt dagligen utvecklas och lär dig nya saker. Som medarbetare på kundservice blir du Apotek Hjärtats ansikte utåt. Vare sig du svarar i telefon, sitter på chatt eller svarar i mejl så kommer du lära dig nya vägar att göra dig förstådd men också att förstå och att anpassa dig utifrån situation och kundens behov.

Vår kundservice är e-apotekets förlängda arm och som LMA ersättare så ansvarar du för att vi följer rutiner lagar och regler inom det farmaceutiska området.

Vi söker nu en ny kollega till Kundservice teamet som brinner för att leverera ett kundmöte i världsklass över både mejl, chatt och samtal. Är du en driven farmaceut som vill ha ett större kvalitetsansvar?

Hos oss välkomnas du till ett glatt gäng på 27 medarbetare som jobbar på plats i Solna. Du kommer få en gedigen upplärning och hjälp av erfarna kollegor tills du är självgående. Teamet har hög trivsel och hjälper varandra i arbetet, hos oss möts du av en härlig gemenskap med mycket skratt och glädje.

 

Så här jobbar en farmaceut med LMA uppdrag på Hjärtats Kundservice

På Kundservice jobbar vi dagligen med att ge våra kunder bästa servicen kring framförallt recept, rådgivning samt e-handelsärenden. Det dagliga arbetet innebär att du är en länk mellan kunden, apoteken samt e-apoteket. Du kommer förutom att hjälpa kunderna till en bättre läkemedelsanvändning även bidra till att våra kunder får den bästa hjälpen kring sina e-handelsordrar. 

Som Läkemedelsansvarig på Apotek Hjärtat har du ansvaret för att apoteket följer rutiner, lagar och regler inom det farmaceutiska området. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkerställa apotekets kvalitet, säkerhet och miljö. I arbetet ingår att bidra med farmaceutisk kompetens i olika kunderbjudanden samt att bidra till att utveckla kunskap och kompetens hos medarbetarna inom det farmaceutiska området.  

 

Du efterlever Apotek Hjärtats värderingar i ditt dagliga arbete och du utför dina uppgifter med kunden i centrum. Med din farmaceutiska kompetens och känsla för kundservice i kombination med samarbetsvilja bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder.

 

Då vår absoluta målsättning är att leverera branschens bästa kundservice har rollen mycket högt ställda krav på din kommunikativa förmåga. Inget fall är det andra likt och vi ser därför att du har en väl utvecklad förmåga att situationsanpassa ditt arbetssätt.

Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtat apotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap.

Det här är du!

Vi söker dig som är utbildad och legitimerad receptarie eller apotekare.
Vi söker en datorvan och självständig person som trivs med att jobba i högt tempo.
Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Du behöver kunna hantera många arbetsuppgifter parallellt.
Du har ett strukturerat arbetssätt där du ser till att saker blir gjorda, och du tycker det är kul att ständigt förbättra och utveckla hur vi arbetar för att förbättra kvalitén i våra kundmöten dagligen.
 
Meriterande:

Tidigare arbetserfarenhet kvalité samt kundservice
 

 

Tjänsten är placerad på Apotek Hjärtat och hela ICA gruppens supportkontor på Kolonnvägen 20.

Våra arbetstider är måndag-fredag 08:00-20:00 Lördagar 9:00-14:00

Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

 

 

Varför bli en del av Hjärtat?

På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef.

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd !

Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Bries
+46 0767246085
Sara Elfving
+46 104991469, +46 722150200
Sahand Ebadi

Zozan Hocaoglu
+46 010-4991332, +46 070-9122580
Matti Yacob
+46 72-5716580
Paulina Lundström
+46 0709122564
Marianne Jansson
+46 11143170, +46 702810257
Camilla Olsson
+46 709122590
Joakim Dahlgren
+46 070- 9122563
Lena Jacobsson
+46 702954595

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apotek Hjärtat
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, 6 tr
None

Postadress

Solna Torg 19, 6 tr
Solna, 17145

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024