Fast Track Manager

Fast Track Manager

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Kista söker vi en person som ska jobba som Fast Track Manager.

Tjänsten börjar som konsultuppdrag men tanken är att anställningen senare ska gå över till kunden.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team på ca sex personer och vara stationerad på huvudkontoret samt arbeta på distans inom olika industrier som både är publika och globala. Målet är att genomföra olika kundmöten i veckan där vi introducerar, analyserar och sedan förbereder vad för typer av produkter och/eller tjänster inom Microsoft Cloudmiljöer som vi kan rekommendera för kunds räkning. I detta syfte vill vi hjälpa och underlätta för kund med deras digitaliseringsresa och där med förbereda presentationer ur ett teknik- och användarperspektiv inför varje möte för att sedan kunna starta igång diverse Cloudprojekt.

Din profil och kvalifikationen
Vi ser gärna att du tidigare har haft någon form av kund- och/eller användaransvar och är van att kommunicera med olika personer ur ett både teknik- och användarperspektiv. Har du tidigare arbetat som IT-konsult och besitter den tekniska kompetensen så är detta meriterande. Vi ser att du är en ”Doer”, har egen drivanda och trivs med projektarbeten samt besitter kunskap och förståelse inom Microsoft Cloudmiljöer. Administration har du gjort sedan tidigare och du föredrar ett strukturerat arbete

Vi ser att du besitter goda kunskaper inom följande områden:
- Office 365
- Microsoft molntjänster
- Kundansvar/Kundvana och/eller servicekunskap i form av kundkontakt
- Administrationsarbete
- Examen inom IT/teknik
- Cert MS-900 Office 365 fundamentals
- Svenska och engelska obehindrat i både skrift och tal
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Nadja Kadic på tfn: 0734-159358 eller nadja.kadic@centric.eu


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 januari 2023
  • Ansök senast: 23 april 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024