Fastighetsadministratör

Arbetsbeskrivning

Byggnads AB OG Ohlsson är ett bygg- och fastighetsbolag verksamt i sydöstra Sverige, med huvudkontoret i Nybro. Företaget grundades 1911 och har utvecklats till en koncern som omsätter 160 MSEK med 85 medarbetare. Läs gärna mer om oss på: www.ogbygg.se




Vi söker till huvudkontoret i Nybro

Fastighetsadministratör


VI ERBJUDER
Vi erbjuder en roll i ett bygg- och fastighetsföretag med bred verksamhet. Vi bygger alla typer av hus, framför allt flerfamiljshus, industrilokaler och kontor, men även mindre ny-, om- och tillbyggnader.

Byggnads AB OG Ohlsson har det stora byggföretagets kapacitet och det lilla företagets fördelar i form av överblickbarhet, korta beslutsvägar och möjlighet att påverka. Samarbete och frihet under ansvar är några faktorer som kännetecknar vår arbetsmiljö. Välkommen till oss!

ROLL OCH UPPGIFTER
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att administrera koncernens fastighetsbestånd, vilket finns i fem olika dotterbolag.

Du kommer att ansvara för:
- hyresavisering
- hyresgästkontakter
- uthyrning av lägenheter
- hyresfakturering av lokaler
- kontraktsskrivning
- leverantörsreskontra
- löpande bokföringsarbete
- budgetarbete
- arbeta med underhållsplaner
- serviceavtal
- arkivering och ritningshantering
- samt avstämningar

Tillsammans med vår ekonomiadministratör kommer du att ha ett delat ansvar för att reception fungerar väl, svara på inkommande telefonsamtal, inköp av kontorsmaterial samt posthantering.

I ditt arbete har du nära kontakt med företagsledningen, ekonomichefen, övriga medarbetare och hyresgäster.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har relevant erfarenhet och ett uppriktigt engagemang för de aktuella arbetsuppgifterna.

Du har sannolikt utbildning inom administration och/eller ekonomi på gymnasienivå eller motsvarande. Har du ytterligare relevant utbildning, t.ex. inom data/IT och marknad/service, så är det meriterande. Du är van datoranvändare och använder Officepaketet samt bekant med något ekonomiprogram. I dina tidigare anställningar har du fått vana av att arbeta marknadsinriktat mot kunder och förstår innebörden av att agera serviceinriktat.

Som person är du ödmjuk och lojal, tycker om att ge service och har en flexibel läggning. Du är trygg i dig själv och känner ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förmår att organisera och ta tag i saker på egen hand, och är något av en "fixare". Vidare har du stark integritet och är mån om att göra ett bra jobb.


INTRESSERAD?
Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jonas Österbo vid Cap Urval, som vi samarbetar med i denna rekrytering, tel. 0480-42 00 24.

Din intresseanmälan med meritförteckning, märkt "Fastighetsadministratör", sänder du senast den 19 april till: info@capurval.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Per Dahlgren
0480-420024
Rekryteringskonsult Jonas Österbo
0480-420024
Rekryteringskonsult Per Dahlgren
0480-420024
Rekryteringskonsult Jonas Österbo
0480-420024
Rekryteringskonsult Jonas Österbo
0480-420024 0768-998577
Rekryteringskonsult Jonas Österbo
0768-998577
Rekryteringskonsult Per Dahlgren
0480-420024 0480-420024

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cap Urval AB KALMAR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 mars 2014

Besöksadress

Kaggensgatan 17
Kalmar

Postadress

Box 217
KALMAR, 39122

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024