OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en effektiv administratör som har ett par års erfarenhet från fastighetsbranschen.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundorienterad och pigg administratör med viss vana av fastighetssystemet Property Management, Fastnet. Din främsta uppgift blir att bistå affärsförvaltarna i gruppen att skriva och upprätta tilläggsavtal och övriga administrativa uppgifter.
Tillsammans med sju kollegor inom Gruppen som ansvarar för kommersiella avtal utgör du navet i arbetet med förvaltning av kommersiella hyresavtal och kontakter med hyresgäster. Vi ser gärna att du är van att arbeta i team.
Dina främsta arbetsuppgifter;
- Att upprätta olika slags avtal i systemet Fastnet
- Att ha löpande kontakt med många av kundens hyresgäster
- Att följa fastlagda rutiner och uppgifter för pågående processer i gruppen, i dagsläget främst pandemi relaterade
- Att utföra löpande uppgifter inom hyresadministration
Vad vi söker efter?
För att vara framgångsrik i denna konsultroll krävs det att du har ett intresse för kommersiell handel i kombination med lyhördhet för verksamhetens behov. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från att ha arbetat med administration inom fastighetsbranschen och det är en fördel om du har erfarenhet av hyresadministration.
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är positiv, noggrann, kommunikativ och har hög stresstålighet. Du är lösningsorienterad, flexibel och har ett intresse för att bidra till att arbetsuppgifter utförs på ett effektivt sätt. Vidare trivs du med dokumentation och kan på ett enkelt sätt förmedla ditt budskap till organisationen.
Tidplan och omfattning
Start: ca 26/4 2021 Slut: ca 31/8 2021,
med möjlighet för förlängning
Exakt omfattning heltids tjänst