Fastighetsadministratör till företag i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Presentation

För kunds räkning söker vi nu en Fastighetsadministratör till Västerås. Har du erfarenhet av fastighetsadministration eller förvaltning? Är du serviceinriktad och samtidigt en administratör ut i fingerspetsarna? Då kan detta vara ett uppdrag för dig!

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av Poolia men arbeta hos vår kund. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå till och med årsskiftet 16/17, med god chans till förlängning.

Observera den korta ansökstiden, du är välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Som Fastighetsadministratör är du ansvarig för företagets fastighetsadministration och uthyrning. Tjänsten är en bred och omväxlande roll som "spindeln i nätet" med mycket kontakter med både hyresgäster och kollegor.

Arbetsuppgifterna kommer bl.a. innebära att producera och korrigera nya hyresavtal som ska skickas ut till samtliga befintliga hyresgäster. Du kommer sortera och organisera befintliga hyresavtal områdesvis, utföra kreditkontroller, ansvara för inkommande samtal och reception samt vara behjälplig fastighetsförvaltarna med diverse administrativa uppgifter.

Du kommer arbeta i ett härligt team som består av tre fastighetsförvaltare och en områdesansvarig. Arbetstiderna är mellan 08-17:00 med en gemensam frukost på morgonen.

Utbildning/erfarenhet

Du är en person med intresse för fastigheter, det är meriterande om du har en akademisk utbildning på högskola eller universitet inom fastighetsekonomi eller förvaltning samt tidigare erfarenhet av att jobba med hyresavtal. Du har goda kunskaper inom något av följande datasystem: Agresso, Capifast eller Fastnet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom att du är en utåtriktad, självgående, strukturerad och noggrann person. Du har en god samarbetsförmåga, är lojal och serviceinriktad. Då tjänsten innefattar många interna och externa kontakter behöver du även vara relationsskapande och serviceinriktad.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Vår kunds hemsida

www.poolia.se

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 november 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024