OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stadsbostäder är ett privatägt företag som förvaltar fastigheter på uppdrag av privatpersoner, bolag och bostadsrättsföreningar. Vi erbjuder våra uppdragsgivare en totalförvaltning där vi tar hand om allt som rör fastigheters ekonomi, administration, teknik och skötsel. Vi är idag ett 30-tal anställda och förvaltar ett 100-tal fastigheter, huvudsakligen belägna i Malmö och Lund. Läs mer på www.stadsbostader.se.
Som receptionist hos Stadsbostäder är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet internt. Du är en viktig person i arbetet med att erbjuda våra kunder en förstklassig service.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och hantera samtal via vår växel samt besökare till vårt kontor, hantera in- och utgående post, beställa och lämna ut nycklar, administrera namnbyten, skriva anslag samt assistera med diverse andra administrativa uppgifter. Vi förväntar oss även att du aktivt bidrar med att utveckla och förbättra rutiner inom företaget.
Som person är du utåtriktad, positiv och trivs med att arbeta i ett högt tempo med flera parallella uppgifter. Du är strukturerad, serviceinriktad och lösningsfokuserad, samt tar gärna egna initiativ och tvekar inte att rycka in där det behövs. Du har datorvana från Officepaketet.
Vi erbjuder en intressant och utvecklande roll i ett expanderande företag inom fastighetsbranschen. Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i centrala Malmö.
Ansökan skickas till rekrytering@stadsbostad.se. Tjänsten ska tillsättas relativt omgående och vi kan komma att påbörja intervjuer innan ansökningstiden gått ut.