OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som Administratör/Uthyrare kommer du att vara koordinator för både interna och externa kontakter och arbeta brett med administrativa uppgifter inom lokal och lägenhetsuthyrning. Hantering av felanmälan, uthyrning och ekonomiadministration kommer att vara en stor del i din roll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
· Uthyrning av lägenheter och all administration som härrör uthyrningen ex: hantering av intresseanmälningar, kontraktsskrivning, nyckelhantering, mm.
· Koordinera inkommande felanmälningar.
· Säkerställa att rätt dokumentation och information finns tillgänglig för hyresgäster.
· Hantering av hemsida och sociala medier
· Enklare ekonomiadministration.
Erfarenhet
För tjänsten som administratör/uthyrare är dina personliga egenskaper och din attityd viktigare än formella meriter, dock finns några krav identifierade.
Erfarenhet av servicesektorn och provat på rollen som administratör.
Goda systemkunskaper.
· Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
· Gymnasial utbildning. Gärna inom administration och ekonomi.
· B-körkort är ett krav.
· Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande
Personliga kvalifikationer
Vi söker en person med erfarenhet av administration som vill bidra till företaget. Du trivs med att arbeta brett med allt från service till ekonomiadministrativa uppgifter. Du är en "doer" som gillar ett högt tempo samt att många bollar i luften. Då arbetet förutsätter såväl eget driv som social kompetens så läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är prestigelös, har lätt att uppfatta vad som behöver göras och fångar gärna upp det som har en tendens att falla mellan stolarna. Du trivs med att förbättra och kommer gärna med nya idéer. Som person är du sansad, uppmärksam, lösningsorienterad och tillmötesgående i ditt beteende. Du känner att assistentrollen passar dig och har intresse, vilja och förmåga att hjälp andra. Då en stor del av jobbet kräver telefonkontakt får du inte vara rädd för att lyfta luren eller svara på frågor från hyresgäster eller medarbetare.
Tjänsten är på deltid med möjlighet till heltid. Arbetstiden är flexibel.
Tjänsten kan tillsättas innan slutdatum så vänta inte med din ansökan.
Skicka din ansökan till ekonomi@investa.nu
Bifoga CV och ansökningsbrev där du beskriver dig själv och dina meriter.
Bifoga gärna betyg, utbildningsbevis, kursdiplom, mm.