OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Corem söker affärsmässig fastighetsförvaltare till Göteborg
Vill du arbeta på ett av Nordens ledande kommersiella fastighetsbolag? Är du en duktig relationsbyggare med affärsmässigt driv? Då kanske tjänsten som fastighetsförvaltare på Corem är något för dig!
Om tjänsten
I rollen som fastighetsförvaltare inom logistik arbetar du brett med alla typer av förvaltningsfrågor och har daglig kontakt med våra hyresgäster. Du kommer att ansvara för kostnader, intäkter uthyrning samt kommunikation med hyresgäster.
Det finns ett erfaret team kring fastigheterna. Som ny kollega kommer du att välkomnas i ett positivt team som präglas av samarbete och omtanke. Tillsammans verkar du för nöjda hyresgäster. Du utgår från Corems kontor i Göteborg och rapporterar till affärsenhetschefen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kontakt med befintliga hyresgäster, uthyrning av lokaler.
Ekonomisk planering, uppföljning och driftnettooptimering.
Delta i och vara en rådgivande part i ombyggnads- och underhållsprojekt.
Ansvara för underhåll och reparationer.
Framtagande av förslag för att värdeutveckla fastigheterna.
Sammantaget; att leverera högsta möjliga värde till Corems kunder.
Kvalifikationer
Akademisk examen alternativt YH-utbildning inom Fastighetsförvaltning.
Minst 1–3 års erfarenhet av fastighetsförvaltning.
Flytande svenska i tal och skrift.
Goda kunskaper i Office-paketet.
B-körkort.
Din profil
Du är i början av din karriär men har arbetat ett par år med förvaltning och har med dig kunskaper inom hyresjuridik, ekonomi och en grundläggande teknisk kunskap. Du har ett stort intresse för fastighetsbranschen och ser detta som en möjlighet att bidra med din kunskap och samtidigt fördjupa dina kunskaper inom nya områden.
Detta är en ansvarsfull och självständig roll som kräver att du har ett högt eget driv, god samarbetsförmåga, att du är strukturerad och organiserad samt har lätt för att skapa goda relationer.
Du är en affärsorienterad, engagerad och en trygg person som uppträder affärsmässigt i alla situationer. Du trivs också med att arbeta för ett snabbväxande bolag där du får utrymme för egna initiativ, ambitioner och att bidra till nya rutiner och strukturer.
Vad Corem erbjuder dig
Corem erbjuder dig ett brett arbetsfält med intressanta frågor och fastigheter i ett av Nordens ledande kommersiella fastighetsbolag. Företagskulturen präglas av öppenhet och nyfikenhet där vi ger våra medarbetare stort förtroende och eget ansvar.
Välkommen med din ansökan!
Om du tycker att tjänsten som fastighetsförvaltare passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast.
I denna rekrytering samarbetar Corem med Fasticon. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Imran Waheed på imran.waheed@fasticon.se eller 073-559 50 86. Sista ansökningsdag är 2022-04-18.
Om Fasticon
Fasticon är specialister på kompetensförsörjning inom samhällsbyggnadssektorn. Vi hjälper våra kunder att förstärka sina organisationer genom att attrahera, utveckla och behålla rätt kompetens. Det gör vi genom att utbilda, rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till värdeskapande samhällsbyggnad. Kunderna finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Läs mer på www.fasticon.se.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus