OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en kunds räkning söker vi en Facility manager/Fastighetsförvaltare.
Uppdragsbeskrivning
Som fastighetsförvaltare kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa effektiv och hållbar drift av kundens fastigheter i Västra Götaland samt Halland. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Utveckla och implementera effektiva underhållsstrategier för att säkerställa fastigheternas optimala prestanda.
Övervaka och hantera rutinmässigt underhåll samt koordinera med entreprenörer för specialiserade projekt.
Säkerställa att fastigheterna följer gällande säkerhets- och regleringsstandarder.
Bygga och underhålla positiva relationer med hyresgäster genom att vara lyhörd för deras behov och önskemål.
Hantera hyresavtal, förhandla om villkor och svara på förfrågningar och klagomål professionellt och effektivt.
Utveckla och följa upp fastighetsbudgetar för att säkerställa kostnadseffektiv drift.
Övervaka och rapportera ekonomisk prestanda, identifiera möjligheter till kostnadsbesparingar och effektivisering.
Förhandla och hantera kontrakt med leverantörer och entreprenörer för att säkerställa högkvalitativa tjänster och underhåll till rimliga kostnader.
Driva och implementera hållbarhetsinitiativ inom fastighetsportföljen för att främja miljövänlig drift.
Erfarenhetskrav:
Du har minst några års erfarenhet från arbete inom entreprenadverksamhet, fastighetsdrift eller byggprojektledning.
Erfarenhet från arbetsledande befattning eller projektledning är meriterande.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Arbetet innebär resande inom landet. Du har B-körkort.
Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess. Därför krävs att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning gjord av myndighet.
Svenskt medborgarskap.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus