OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och serviceinriktad fastighetsförvaltare som är redo att ta dig an ett nytt uppdrag? Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker nu en fastighetsförvaltare till en kund inom den offentliga sektorn i Varberg. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering i kundens lokaler. Uppdraget beräknas starta i början på januari 2024 och pågår 6 månader framåt, med chans till förlängning. Uppdraget är på 100% med arbetstider kl 07-16.
Dina arbetsuppgifter
Som fastighetsförvaltare kommer du agera "spindeln i nätet" och ansvara för bland annat löpande förvaltning samt drift- och underhåll av fastigheter. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis ekonomiska uppföljningar, uppföljning av yttre skötsel, hyresgästmedgivande och ansvar för aktiviteter i bostadsområdet. Vidare arbetar du även med:
- Uppföljning och åtgärder enligt NKI
- Kontering av fakturor
- Uppföljning av upphandlade entreprenörer
- Inflyttning vid nybyggnation
- Störningar och medling
Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och Hyresgästföreningen, därmed söker vi dig som är social och drivs av att ge god service. Ytterligare förekommande arbetsuppgifter är att ansvara för upprättande av underhållsplaner och systematiskt arbete för att motverka otillåten andrahandsuthyrning.
Dina kvalifikationer
- Högskoleutbildning inom relevant område (Fastighetsförvaltning) alternativt annan utbildning som bedöms likvärdig
- Flerårig arbetslivserfarenhet inom förvaltning av bostäder
- B-körkort
- Flytande kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
- Goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift
Vi söker dig som är driven, prestigelös och har god samarbetsförmåga. Vidare ser vi även att du tycker om att ge god service och skapa kontakter.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-23.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson