OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apoteket AB Presentation Nu söker vi en fastighetsförvaltare till Apoteket AB. Tjänsten som är på konsultbaiss och heltid beräknas starta omgående och pågå i sex månader framåt. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vår kund. Obekväm arbetstid kan förekomma i form av övertid och beredskap. Du kommer att vara placerad på Apotekets kontor som är beläget i Huddinge. Arbetsuppgifter Rollen som fastighetstekniker är direkt underställd fastighetsförvaltningens enhetschef vad gäller ansvaret för drift och underhåll. Arbetet innebär att: - säkerställa att fastigheten fungerar och ger vår hyresgäst de rätta förutsättningarna för läkemedelstillverkning - äga kunskaper om läkemedelstillverkans regelverk GMP - ansvara för drift, skötsel och underhåll av fastigheterna inklusive el, VVS, kyla, ventilation, styr, regler, brandanläggning, bygg och mark - se till att myndighetskrav uppfylls - ta fram underlag för budget avseende löpande underhåll och periodiskt underhåll - ha kontakt med försäkringsbolag, myndigheter, konsulter och entreprenörer - göra besiktningar och skadeanmälningar - övervaka och styra anläggningen med hjälp av datoriserat styrsystem - hantera larm, fel och brister inom zoner för läkemedelshantering, lager, distribution, kontor och personalutrymmen. Du kommer även att ha kontakt med hyresgäster, informera, lämna teknisk rådgivning och beställa service för dessa samt ha säkerhetsansvar för yttre och delvis inre miljö. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har adekvat teknisk utbildning och god kännedom inom el, VVS, kyla, bygg, styr och regler. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete och kunskap om GMP. För att lyckas i rollen som fastighetsförvaltare tror vi att du är utåtriktad, har lätt för att samarbeta och är självgående. Vidare kan du ska skapa och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster och externa kontakter såsom myndigheter och entreprenörer. Du har stor social närvaro och är en positiv person. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Apoteket erbjuder konsumenter i hela landet läkemedel och attraktiva hälsoprodukter samt rådgivning och tjänster som ska ge inspiration till ett liv i hälsa. Apoteket erbjuder också läkemedelsförsörjning och kunskapstjänster till verksamheter inom vård och omsorg. Gå in på www.apoteket.se för mer information om företaget. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Catharina Trossvik
010-447 67 82, 072-244 42 97
Helena Gille
010-4475113
Louise Sköld
010-4476211
Edit Szerzö
+46 010-4477485, +46 070-2096946
Mats Juväng
0702977984
Desiré Stenvall
+46 010-4478266, +46 070-301 21 85
Martin Peetz
010-4475920
Helena Ekstedt
010-4477276, 072 515 1620
Anna-Karina Söderberg
010-447 71 63
Helena Olsson
010-4476928, 070-3002944