Fastighetsförvaltare till Helsingborg

Fastighetsförvaltare till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Retta AB grundades 2007 och var först på den svenska marknaden med att leverera fastighetsförvaltning med öppenhet och flexibilitet. Idag är vi en del av den nordiska fastighetskoncernen Retta och erbjuder våra kunder tjänster inom Asset Management, ekonomisk, kommersiell och teknisk förvaltning samt fastighetsdrift. Vi har ett stort fokus på hållbarhet och är en flexibel, pålitlig och nära partner för fastighetsägare i de nordiska länderna. Vi finns idag på ett 40-tal orter i Sverige och Finland. Några av våra kunder är Cavendo Trophi, Schroders, Genesta, Alecta, Savills IM och . Läs mer om oss på www.rettasverige.se

Nu går det ännu bättre!

Vi söker nya kollegor till vårt kontor i Helsingborg

Vi lyckas tillsammans, vi vågar förnya oss och vi agerar hållbart är de värdeord som beskriver oss bäst, vill du veta mer så besök vår hemsida: www.retta.se

Vi söker dig med erfarenhet av teknisk förvaltning, gärna med några års erfarenhet av logistikfastigheter.

Beskrivning av rollen

I rollen som förvaltare som ingår i Region Sydväst har du ett helhetsansvar för fastighetsbeståndets tekniska förvaltning. Du är i direktkontakt med fastighetsägare och hyresgäster i Helsingborg med omnejd och i ditt ansvar ingår bland annat;

• Budgetansvar, resultat och rapportering
• Proaktivt arbete för effektivt lokalutnyttjande
• Se till att lagar och förordningar följs
• Bevaka att myndighetsbesiktningar utförs i tid
• Upphandling och uppföljning av anlitade konsulter och entreprenörer
• Hyresgästanpassningar och planerat underhåll i fastigheterna

Du ingår i ett team av drygt 20 förvaltare (över hela Sverige) och rapporterar till regionchefen.

Din bakgrund
Vi söker dig med högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom teknik/ekonomi/juridik med inriktning mot fastigheter samt några års erfarenhet av teknisk förvaltning. Du har god insyn i den lokala fastighetsmarknaden, dess aktörer och ett stort nätverk.

Din personlighet
Retta är ett värderingsstyrt bolag där hängivna medarbetare bidrar till våra värderingar; Öppenhet, Flexibilitet och Kompetens. Vi kommer därför att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas och trivas söker vi dig som är självgående, ansvarstagande och resultatfokuserad. Du är kommunikativ och har ett lösningsfokuserat perspektiv som bidrar till goda och långsiktiga kundrelationer.

Övrigt
Vi vill att våra medarbetare ska trivas i Retta och vi erbjuder dig goda möjligheter att utvecklas både personligt och yrkesmässigt. Vi tillämpar kollektivavtal med tillhörande arbetsmarknadsförsäkringar och tjänstepension, skräddarsyr utbildningsbehov och bekostar friskvårdsbidrag och sjukvårdsförsäkring.

Den lediga tjänsten är placerad vid Rettas kontor i Helsingborg, resor inom regionen förekommer. För mer information vänligen ring vår regionchef Peter Arlinder på telefon 076- 147 03 70, eller personalchef Per Quant på telefon 070-590 11 03

Tjänsten ska tillsättas så snart det är möjligt. Därför sker urval och intervjuer och annonsen ligger kvar till dess att tjänsten är tillsatt.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retta AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juli 2022
  • Ansök senast: 30 augusti 2022

Liknande jobb


Förvaltare med personalansvar

Förvaltare med personalansvar

20 december 2024

Kundförvaltare till Bagarmossen

20 december 2024

19 december 2024