OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Riksbyggen utvecklar attraktiva boendemiljöer med bostadsrätt.Med vår kooperativa värdegrund är Riksbyggen en intressant och attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande.Vi skapar rum för hela livet. Vad ska du göra?Du skall vara Riksbyggens representant inför kunderna.Dessa är både bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare.Ansvaret innebär att se till att Riksbyggen lever upp till sina åtaganden och att[fånga upp behov från nya och befintliga kunder.I[arbetsuppgifterna ingår bland annat: -[[[[[[[[[ Löpande förvaltning och drift av kundernas fastigheter -[[[[[[[[[ Planering, upphandling och genomförande av löpande och periodiskt underhåll -[[[[[[[[[ Budgetering och ekonomisk uppföljning av verksamheten (resultatenhetsansvar) -[[[[[[[[[ Upprättande och uppdatering av underhållsplaner -[[[[[[[[[ Möten med bostadsrättsföreningens styrelse -[[[[[[[[[ Marknadsbearbetning -[[[[[[[[[ Personalansvar för ett antal fastighetsskötare Du är Riksbyggens kontaktperson gentemot styrelser, bostadsrättmedlemmar, hyresgäster, leverantörer, myndigheter med flera i frågor som berör den tekniska förvaltningen.Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet och[intresse av samt[kunskap om fastighetsförvaltning.Tycker om att arbeta strukturerat och är intresserad av kundkontakter.Du har även[talang för och intresse av[att själv söka upp nya kunder och bygga relationer med dessa,[ Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och vi ser därför gärna kvinnliga sökanden. Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb hos Riksbyggen senast den 15 augusti 2008.[ Kontaktpersoner: