OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
Fastighetskonsult – Inköp
Till vår kund som är en myndighet i centrala Stockholm söker vi en Fastighetskonsult. I uppdraget kommer du att tillhöra funktionen internservice som ansvarar för lokaler och kontorsservice. Uppdraget är på heltid, 1 år.
Som Fastighetskonsult ansvara du tillsammans med kollega för operativt samt strategiskt arbete kopplat till lokalförsörjning och internservice. Teamet består av två fastighetkonsulter (detta är en av dessa) med gemensamt ansvar för att leda och fördela arbetet samt fem kontorsvaktmästare.
Ditt ansvarsområde består av förvaltning av hyres och driftavtal, inköp och upphandling av tjänster och varor kopplat till lokaler, budget och prognosberäkningar, lokalplanering, framtagning av rutiner och dokumentation samt att säkerställa en kvalitativ internservice till myndighetens medarbetare.
Erfarenhet och kompetens
Den vi söker har flerårig erfarenhet från arbete inom ekonomi, fastighetsförvaltning eller facility management och goda kunskaper i Microsoft Officepaketet. Erfarenhet av offentlig förvaltning och arbete med upphandlingar inom LOU är meriterande men ej ett krav.
Goda kunskaper i Svenska är ett krav.
Som person
Du har lätt för att knyta kontakter och sätter dig snabbt in i nya miljöer, arbetssätt och system. Noggrann, flexibel, kommunikativ, serviceorienterad och strukturerad är andra egenskaper som värderas högt.
Om tjänsten
Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Heltid, start snarast
Uppdragets längd: Start omgående och beräknat slut sista april 2024. Möjlighet till förlängning.
Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.
Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas@avantirekrytering.se om du vill veta mer.