OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en fastighetskoordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.
I denna tjänst kommer du till en början att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och vara uthyrd till kund, kunden har för avsikt att efter två månader anställa dig om allt känns bra för båda parter.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en fastighetskoordinator på heltid till en av våra kunder. Kunden är ett globalt bolag inom fastighetstjänster och fastighetsservice. Kontoret är beläget i Solna, Stockholm.
I rollen som fastighetskoordinator har du varierande arbetsuppgifter och ansvar. Du kommer bland annat att arbeta med att säkerställa underhåll av de nordiska fastigheterna finansiellt, tekniskt, upphandlingar och leverantörshantering.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som fastighetskoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
- Administrera i SAP/R3
- Lägga inköpsordrar
- Årsbokslut och kontaktperson för revisioner
- Hantera den tekniska utrustningen
- Koordinera teknisk utrustning, kommunikation och dokumentation före och under själva händelsen
- Insamling och utvärdering av leverantörsofferter
- Kostnader och kapitalinköp
- Inköpsordrar
- Registrera fakturor
- Uppdatera kontrakt
- Biladministration - Kontakt med leadingföretag, administrera servicekort försäkrings- och registreringsdokument, bensinkort etc.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet inom Facility Management
- Tidigare har arbetat inom liknande roller
- Mycket goda kunskaper i tal och skrift svenska och engelska
- Du har erfarenhet av att jobba i SAP
Som person är du serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Du är driven och har goda ledaregenskaper samt viljan att alltid vilja förbättras inom ditt arbetsområde. Du är en lagspelare som tycker om att samarbeta och delta i teamevenemang.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04