OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av fastighetsskötsel och reparationsarbete samt kunskaper om fastighetsförvaltning? Ta chansen att arbeta hos ett välkänt kommunalt bostadsbolag!
Om uppdraget
Vi söker nu en fastighetsreparatör till vår kund som är ett kommunalt bostadsbolag. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgående och pågår till 31/3 2024. Omfattningen är på heltid 100% och du kommer arbeta i kundens lokaler i Enskede. Arbetstiderna är måndag 07.00-17.00, tisdag-torsdag 07.00-16.00 samt fredag 7.00 - 13. 00 med 45 minuters lunch.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som fastighetsreparatör ingår du i ett av distrikten inom förvaltningsavdelningen och rapporterar till områdeschefen. Du ansvarar för att planera, genomföra åtgärder och reparationer i lägenheter, lokaler och allmänna utrymmen. Vidare dokumenterar du genomförda arbeten i bostadsbolagets fastighetssystem.
Andra förekommande arbetsuppgifter:
- Vid behov initiera beställningar till entreprenör via behörig beställare
- Delta i ekonomisk uppföljning för fastigheternas driftskostnader
- Utföra tillsyn avseende fastigheternas drift och underhållsbehov och planera förebyggande åtgärder i samråd med områdeschefen
- Hembesök och reparationer av bland annat: blandare, VVS, mindre snickeriarbeten, mindre elarbeten (lösa kontakter)
- I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter, kopplat till befattningen
Dina kvalifikationer
- Gymnasieutbildning, företrädesvis med inriktning teknik/samhälle/ekonomi, alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
- Dokumenterad erfarenhet av fastighetsskötsel och reparationsarbete
- Kunskaper om fastighetsförvaltning
- B-körkort
Vi söker dig som är självgående, serviceinriktad med god förmåga att snabbt komma in i arbetsuppgifterna.
Meriterande
- Eftergymnasial utbildning med inriktning fastighetsteknik, fastighetsdrift eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt som Bemannia bedömer likvärdiga
- Övriga språkkunskaper utöver svenska
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2024-02-06
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson