OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos If. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
If är det ledande sakförsäkringsbolaget i Norden med 3,7 miljoner kunder och ägs av det finländska börsnoterade Sampokoncernen och har verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Baltikum. Inom affärsområde Privat erbjuder If sina kunder skadeförsäkringar inom områdena villa/hem, bil och hälsa - såsom barn-, vuxen-, gravid, liv- och olycksfallsförsäkringar. Affärsområde Företag erbjuder försäkringar inom din verksamhet, företagets fordon, du och dina anställda, saker, maskiner och varor samt fastigheter.
Kontorsservice är en del av den nordiska enheten Group Services och består idag av 20 medarbetare i Sverige. Vi finns på kontoren i Stockholm, Nyköping, Malmö, Göteborg, Sundsvall & Halmstad. Kontorsservice ansvarar för Ifs kontor och för funktionerna växel, reception, dokumenthantering, inköp och internservice. Vidare ingår även ansvar för faciliteter som lokalvård, personalmatsalar, personalparkering, växter, frukt och teknik.
Arbetsuppgifter:
Som fastighetsskötare hos If har du en central och viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt, där dina arbetsuppgifter kommer vara att leverera service till Ifs kunder utefter uppdrag och uppsatta mål inom Ifs olika funktioner. Rollens primära inriktning kommer att vara mot intern fastighetsservice. Vilket bland annat innebär att hantera och utföra inkomna ärenden det interna ärendehanteringssystemet baserat på kunders önskemål, det kan röra sig om ärenden kopplat till fysiska flyttar inom kontoret, önskemål gällande kontorsmöbler, reparationer eller montering av möbler samt övrig kontor-och teknisk utrustning. Arbetet i sig är emellanåt fysiskt krävande med en del tunga lyft.
Vid behov supporterar du även vid behov med bland annat bemanning av receptionen, en del där du hanterar mejl samt kundsamtal via växeln och ansvarar för att leverera god service och support till interna och externa kunder, leverantörer och samarbetspartners.
Detta är en roll med variation där du hanterar olika typer av arbetsuppgifter som uppkommer under det dagliga arbetet och dina dagar kommer att skilja sig åt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet i en liknande roll
• God datorvana - Office 365, Outlook, Teams
• Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
• B-körkort
För att trivas i rollen tycker du om att ge god personlig service och hjälpa andra, du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vidare är du strukturerad, noggrann i ditt arbete och du lämnar inte något ogjort. Du har slutligen en förmåga att arbeta i ett högt tempo och trivs i en organisation där samarbetsförmåga värdesätts högt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Bergshamra
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund