OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Heimstaden växer så det knakar och etablerar ett nytt kontor i Eskilstuna. Vi söker därför en erfaren och service-minded kollega och hoppas att du är den vi söker!
Vad innebär jobbet?
I den här rollen är du vår dagliga kontaktperson för våra hyresgäster, där du jobbar med felavhjälpning, rondering och reparationer i våra kunders lägenheter. Du arbetar självständigt där du har stort ansvar för att planera din dag – till din hjälp har du flera kollegor inom fastighetsskötsel, uthyrning och fastighetsförvaltning, där ni gemensamt ansvarar för att skapa en härlig kultur och göra så att våra hyresgäster trivs hos oss.
Vad ska du ha för erfarenhet?
Vi behöver en kollega som tidigare arbetat med fastighetsskötsel och känner sig trygg i de arbetsuppgifterna. Du behöver även vara van vid och tycka om service, brinna för att lösa problem och vara praktiskt lagd som person. Viktigt är även att kunna arbeta med sin telefon och dator för den administrativa delen.
Har du en gymnasie/KY-utbildning inom snickeri, bygg, VVS, drift eller liknande, är det en god merit men inget måste. Körkort med B-behörighet är ett krav, då du själv kör servicebil till våra fastigheter och hyresgäster. God svenska och engelska är också ett krav men fler språk är meriterande då vi har många hyresgäster från olika delar av världen.
Personlighet
Då detta yrke är mansdominerat, söker vi nu gärna efter fler kvinnor som vill bli en del av vårt team. Alla är dock självklart välkomna och vi tycker att det är viktigaste att du har en personlighet som passar bra in i vår kultur!
I denna tjänst inom fastighetsskötsel är det viktigt att du har en mycket god förmåga att komma överens med och hantera människor i olika situationer. Du är tydlig, håller vad du lovar, är trygg i vem du är och håller dig lugn även i stressade situationer. Är du dessutom någon med glimten i ögat som vill vara med i vårt team med Heimkänsla och ambitiösa mål, så kommer du trivas hos oss!
Heimstaden
Vi ser det som en självklarhet att du vill leva upp till våra kärnvärden Care, Dare och Share. Se gärna mer om vår kultur och vad våra anställda tycker om att jobba hos oss här: https://heimstaden.com/jobba-har/
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast den 15 september 2020. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Sahlberg