Fastighetsskötare till företag i Almedal!

Fastighetsskötare till företag i Almedal!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående fastighetsskötare som vill vara en del av något större? Vi söker nu dig som vill bidra till driften av en ny, modern och imponerande anläggning, där hög standard och service står i fokus.

OM TJÄNSTEN
Vi söker en fastighetsskötare på deltid. Tjänsten kräver att du har en stark känsla för service, är självgående och tar egna initiativ. Vi söker dig som inte väntar på instruktioner utan tar ansvar för att hålla lokalerna i toppskick genom att själv identifiera och åtgärda eventuella problem. Det kan handla om allt från mindre åtgärder av fastigheten som ett lampbyte till att ställa ordning i konferensrum eller allmänna utrymmen. Att fastigheten är i toppskick är den viktigaste delen av ditt uppdrag.

Det befintliga teamet består av tre fastighetstekniker, och du kommer att rapportera till din kontaktperson i detta team. Det är förväntat att arbeta var 3:e helg samt 1-2 vardagseftermiddagar i veckan. Detta scehma kommer sättas i längre perioder tillsammans med 2 kollegor som har samma tjänst som denna roll.

Du erbjuds
- Utvecklande deltidsarbete att kombinera med sina studier

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Vi söker någon som kan täcka upp passen på vardagar från kl. 14.00 till 19.00 samt helger från 09.30 till 14.30. Ibland kan det även behövas extra bemanning då evenemang kan förekomma i lokalerna. Du kommer att vara ansvarig för att se till att lokalerna fungerar felfritt och att små reparationer och åtgärder utförs på plats. Eftersom lokalerna är nybyggda krävs det sällan större reparationer. Skulle något mer omfattande behövas åtgärdas, är det oftast ett garantiärende och kontakten sker med den externa leverantören.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning
- Talar svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet
- Har en vana av att arbeta med service
- Har ett tekniskt intresse

Det är meriterande om du har
- Arbetat med fastigheter sedan tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Ansvarstagande
- Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2024
  • Ansök senast: 28 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


27 september 2024

Snöskottare

27 september 2024