OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
HEBA är ett fastighetsbolag med hyresbostäder i Stockholmsområdet.
HEBA är sedan 1994 noterad på Nasdaq Stockholm AB, Mid Cap listan. HEBA skall erbjuda sina hyresgäster ett attraktivt och tryggt boende med fokus på Stockholmsområdet genom: ett långsiktigt ägande, engagerad fastighetsförvaltning och en aktiv fastighetsutveckling.
Som fastighetsskötare arbetar du i team tillsammans med andra fastighetsskötare, hyreskonsulenter, drifttekniker och förvaltare. Du är Hebas representant som dagligen möter hyresgäster och därför är det viktigt att uppträda professionellt, serviceinriktat och ge alltid det lilla extra för att hyresgästerna känner sig nöjda och trygga i sin boendemiljö.
I rollen som fastighetsskötare ingår att avhjälpa felanmälningar samt daglig tillsyn i fastigheterna.
Arbetet innebär i huvudsak:
• arbeta aktivt för att förbättra driftnetto inom fastighetsbeståndet
• kontakt med våra hyresgäster, teamet, samarbetspartners och myndigheter avseende fastighetsfrågor
• mottagning och hantering av felanmälan, avhjälpande av fel samt återrapportering till hyresgästerna
• vara delaktig vid upprättande budget för sitt område
• ansvarar för uppföljning av beställda och pågående arbete samt uppföljning och kontroll av årsentreprenörer
• arbeta proaktivt och på kontinuerlig basis med utveckling av fastigheterna
• beställa samt kontrollera utfört arbete samt fakturahantering
• nyckelhantering vid av- och inflyttning, namnbyte
• programmering och administration av passerbrickor – t ex Aptus
• medverka vid underhållsplanering, myndighetsbesiktningar och energideklarationer
• SBA ansvar för sitt bestånd
Din profil
• Utbildning inom fastighetsskötsel/teknik
• Några års erfarenhet som fastighetsskötare/reparatör eller liknade
• Förmåga att hålla en hög servicenivå och hitta lösningar
• God datorvana och vana att arbeta med dator/telefon som hjälpmedel
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• B-körkort
Som person är du ordningsam och har framförallt ha en hög servicekänsla då du kommer att hantera hyresgästernas boende och säkerställa en smidig in- och utflytt. Du har en vilja att arbeta med skiftande arbetsuppgifter och ha förmåga att göra rätt prioriteringar. Du är utåtriktad, flexibel, har en god samarbetsförmåga och tycker om att vårda sociala kontakter med hyresgästerna. Det är meriterande om du har en bakgrund som snickare eller motsvarande sedan tidigare.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Arena Personal. Urval och intervjuer sker löpande, ansök så snart du kan. För frågor ang. tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult Sara Bahlenberg
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902