OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du en sällsynt möjlighet att få jobba som konsult hos en kund som hanterar stora film/tvproduktioner.
Uppdragsstarten för tjänsten är beräknad till 2023-05-02 och uppdraget ska pågå i 6 månader med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på 100 % (dvs. 40 h/vecka). Arbetstider: helgfri mån-fre kl. 07.00 - 16.00, med 1 timmes lunch. Viktigt är att du ska kunna vara på plats under v.28, 29, 30 och 31, eventuell semester får därför tas vid annan tidpunkt.
Om uppdraget
Kunden söker en självgående och glad fastighetsskötare som gillar att jobba med händerna och möta människor. Du behöver även ha en hög social kompetens då du möter personer i ditt arbete som jobbar med allt från kontorsarbete till stora film/tv-produktioner.
Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som fastighetsskötare förekommer olika former av arbetsuppgifter som exempelvis att du ska arbeta med kontorsservice/internservice. Du förväntas kunna samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser samt hämta och ta emot varor samt paket. Du kommer behöva bistå vid flytt och möblering och vara med gällande iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser. Du ansvarar för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner och sköter tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial. Det kan också finnas dagar du genomför felsökningar rörande fastighet, rapporterar och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren. Du kontrollerar inpassering och ta emot besökare samt dokumenterar åtgärder.
Dina kvalifikationer
Du ska ett (1) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare/fastighetsskötare eller ett (1) års utbildning i fastighetsteknik.
Du ska ha grundläggande datorkunskaper
Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Du ska ha B-körkort & truckkort
Du ska ha dokumenterad erfarenhet av SBA (systematiskt brandsskyddsarbete)
Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Du förväntas kunna genomföra tunga lyft.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jimmy Rosén som nås på 073-422 77 00 alternativt Jimmy.Rosen@Bemannia.se
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson