OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag. Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter med fokus på att skapa attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, arbeta och vistas - idag och i framtiden. Vi finns där Sverige växer; i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö, där vi förvaltar våra områden med egen kompetent och engagerad personal. Tillsammans med kunder, kommuner och andra samarbetspartners får vi platser att utvecklas och växa i enlighet med vår vision - Alla vill leva i vår stad.
Det händer mycket hos Atrium Ljungberg och inte minst i Malmö där vi just nu bygger för mer bostäder, handel, kontor och kultur. Vi söker därför nu en självgående och social Fastighetsskötare med praktisk erfarenhet av en liknande roll. Är du en kundfokuserad person med ett stort intresse av fastighetsteknik? Då kan det vara dig vi söker!
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Huvudsakliga ansvarsområden
Som Fastighetsskötare är du en del av teamet som ansvarar för drift och skötsel av vårt fastighetsområde i Malmö – här hittar vi våra fastigheter i Möllevången samt vårt fantastiska stadskvarter i Mobilia. Tjänsten som Fastighetsskötare erbjuder ett varierande arbete där du alltid arbetar med kunden i fokus. Du kommer exempelvis att:
• Arbeta med drift & skötsel av fastigheter med främsta fokus på kontor.
• Utföra daglig rondering.
• Ta emot och åtgärda felanmälningar från hyresgäster.
• Utföra mindre reparationer och underhållsåtgärder på belysning, dörrar & lås, vatten & avlopp mm.
• Utföra beställning och uppföljning av mindre entreprenadarbeten.
• Bistå marknadsansvarig med byte av affischer etc.
• Utföra allmän skötsel av fastigheten inom- och utomhus.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som tidigare har arbetat som fastighetsskötare och som därmed känner sig trygg i rollen. Du har en praktisk/teknisk bakgrund och har ett genuint intresse för fastigheter och fastighetsteknik. Du har god kommunikativ förmåga i svenska språket i såväl tal som skrift. Tjänsten kräver även att du har B-körkort.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kontorsfastigheter sedan tidigare samt om du besitter följande kvalifikationer:
• Elkompetens – lättare el-felsökningar, skyltar och belysningar
• Hiss- och låssystem
• Avfallshantering
• Energideklaration
• Heta arbeten
• Sax- & bomlift
• DeDu-systemet
Personliga egenskaper
Som person söker vi dig som är en social, positiv och serviceinriktad person som håller god kontakt med kunder och kollegor. Du är en prestigelös person som tar tag i de uppgifter som finns samt ser det som en självklarhet att hjälpa dina kollegor när det behövs. Du är en engagerad, ansvarstagande och självgående person som planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt samtidigt som att du kan vara flexibel när jobbet så kräver.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan med CV och personligt brev senast 5/4-2020. Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail men om du önskar mer information eller har frågor om tjänsten, vänligen kontakta HR Business Partner Emelie Gustafsson på emelie.gustafsson@al.se.
Vi ser fram emot din ansökan!