OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren fastighetsskötare med tekniskt intresse? Brinner du för att leverera god service och är på jakt efter ett uppdrag i Stockholm? Skicka in din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en fastighetsskötare för ett konsultuppdrag till en kund i Stockholm, som är verksam inom offentlig sektor. Uppdraget är på heltid och du arbetar 38 h/vecka på plats i kundens lokaler som är belägna i Skarpnäck. Start för uppdraget sker snarast möjligt efter överenskommelse med kund, därefter arbetar du i fyra månader.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kunden.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett förvaltningsteam på 5 personer och ni arbetar med fastighetssystemet Fast2. Du ansvarar själv för att planera ditt dagliga arbete och bokar självständigt in tider med kund för att utföra arbeten i lägenheter, därmed ser vi att du är driven och serviceinriktad som person. Vidare arbetar du med följande:
- Tillsyn av kundens fastigheter och hantering av inkommande felanmälningar.
- Rondering och åtgärder med anledning av ronderingen
- Övriga ärenden, så som beställningar och säkerställer leverans enligt kundens avtal.
Dina kvalifikationer
- Godkänd gymnasieexamen med inriktning mot fastighetsservice eller motsvarande yrkeserfarenhet (1 ½ år).
- Erfaren områdestekniker
- B-körkort för bil med manuell växellåda
- Teknisk kunskap och ett tekniskt intresse som är relevant för fastighetsservice.
- God erfarenhet av fastighetssystem och Officepaketet
- Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande krav
- Utbildning från folkhögskola eller yrkeshögskola
- Någon form av erfarenhet av SBA (Systematiskt brandskyddsarbete)
- Tidigare erfarenhet av att arbeta som fastighetsskötare
- Goda kunskaper i engelska eller fler språk
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 1/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson