OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren fastighetsskötare med tekniskt intresse? Är du målinriktad och brinner för att leverera god service? Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker nu en självgående fastighetsskötare för ett konsultuppdrag till en kund i Stockholm, som är verksam inom offentlig sektor. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är heltid och du kommer arbeta 38 h/vecka på plats i kundens lokaler i Skarpnäck. Start sker omgående, därefter kommer uppdraget att pågå i fyra månader.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett förvaltningsteam på 5 personer där en stor del av arbetet sker självständigt. Du ansvarar själv för planering av det dagliga arbetet och bokar in tider med kund för att utföra arbeten i lägenheter, således ser vi att du är driven och serviceinriktad som person. I dina arbetsuppgifter ingår även:
- Tillsyn av kundens fastigheter och hantering av inkommande felanmälningar.
- Rondering och åtgärder med anledning av ronderingen
- Övriga ärenden, så som beställningar och säkerställande av leverans enligt kundens avtal.
- Rapportering i digitala system
Du kommer arbeta i fastighetssystemet Fast2, därmed söker vi dig med god vana av att arbeta i fastighetssystem.
Dina kvalifikationer
- Godkänd gymnasieexamen med inriktning mot fastighetsservice eller motsvarande yrkeserfarenhet (1 ½ år).
- Manuellt B-körkort
- Teknisk kunskap och ett tekniskt intresse som är relevant för fastighetsservice.
- God erfarenhet av fastighetssystem och Officepaketet
- Flytande kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande krav
- Utbildning från folkhögskola eller yrkeshögskola
- Någon form av erfarenhet av SBA (Systematiskt brandskyddsarbete)
- Tidigare erfarenhet av att arbeta som fastighetsskötare
- Goda kunskaper i engelska eller fler språk
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 8/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson