OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat inom fastighetsservice och har en ekonomibakgrund kan detta vara konsultuppdraget för dig!! Uppdraget är hos en av ManpowerGroups globala kunder inom fordonsindustrin, med placering strax utanför Borås. Du startar omgående och uppdraget pågår initialt till årsskiftet med stor möjlighet till förlängning.
Om tjänsten
Rollen är väldigt varierande och innebär att du är involverad i fastighetsservice, ekonomiuppföljning, besökshantering och orderhantering. I rollen kommer du driva utveckling och implementeringar av fastigheter. Du kommer agera som en guide och vara stöd inom specifika delar av fastighetsaffären.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Du har den första kontakten med företagets nyckelpartners när det rör anläggningar och operativa frågor kring dessa.
- Tjänsten innefattar också att stötta i investeringar, uppföljning av budget, uppföljning av kostnader gällande både investeringar samt driftkostnader.
- Du är involverad i hanteringen av besök och bokningar till siten.
- Följer upp kostnader med ekonomiavdelningen, bot för investeringar och för operativa kostnader
- Du kommer hantera orderläggning och uppföljning i kundens interna system i syfte att stötta den operativa verksamheten på siten.
- Rollen innefattar även hantering av accesser, IT-system och resurser för medarbetare och besökare.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll ser vi att du har några års erfarenhet av administrativt ekonomiarbete och har en stor vana att arbeta gentemot kunder.
Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat i en liknande roll och hanterat fastighetsfrågor på ett företag.
I rollen ser vi en driftig, social och positiv person som är noggrann, strukturerad och ansvarsfull. Du är duktigt på att arbeta självständigt, är affärsmässig i din kontakt med såväl interna som externa kunder och du trivs med att ta egna beslut och prioritera dagens arbetsuppgifter. Vidare är du kommunikativ och kan utrycka dig väl på såväl svenska som engelska.
Du har lätt för att komma in i nya affärssystem och är duktig på MS Office-paketet.
Bil och körkort är ett krav för tjänsten.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult hos Experis får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Du startar omgående, blir anställd på 100% av Experis och uthyrd till kunden utanför Borås. Du arbetar måndag till fredag, kontorstider med viss möjlighet till flex.
Är detta jobbet för dig?
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat och uppdaterat CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta Fredrik via e-post fredrik.idoffsson@manpower.se eller direktnummer 033-237043.
Vi arbetar med löpande urval och ber om din ansökan snarast då tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 2020-09-13.
Varmt välkommen med din ansökan!!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson