OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att ansvara för den dagliga driften av flera fastigheter och lägenheter med allt vad gäller planering och skötsel? Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande roll!
Scenkonst Öst AB består idag av Östgöta Teatern, Norrköpings Symfoniorkester samt ung scen öst. Scenkonst hyr lokaler i fastigheter som innehåller bl.a. kontor, lager, teater, konserthus, verkstäder med tillverkningen mm. Nu behöver de förstärkning och söker därför dig med erfarenhet och driv.
Arbetsuppgifter
Tjänsten som Fastighetstekniker/Planerare innebär att du har du ansvar för den dagliga driften av en eller flera fastigheter samt Scenkonsts lägenheter i Östergötland. En viktig del av arbetet är att se till att fastigheterna fungerar väl och att alla fastighetstekniska system fungerar på ett miljömässigt bra sätt. Du ansvarar också för att underhåll sköts samt att expertis beställs in när det behövs. Du arbetar i ett team tillsammans övriga i fastighetsavdelningen. I ditt arbete kommer du ha mycket kontakt med bolagets medarbetare och gäster vilket ställer krav på god samarbetsförmåga och serviceanda.
I tjänsten ingår planering samt skötsel av bolagets egna lägenheter samt även kontakt med externa logiföretag gällande boende för Scenkonsts personal. Vidare administrerar och planerar du även bolagets samarbetsavtal med kulturinstitutioner runt om i landet gällande lån av utrustning, kläder mm.
Arbetet är väldigt självständigt vilket ställer krav på din förmåga att planera och lösa dina arbetsuppgifter inom ramen för uppdraget. Samtidigt är jobbet en del av en helhet som kräver ett nära samarbete med andra yrkesgrupper inom verksamheten.
Formell kompetens
-Utbildning inom Drift/Fastighetsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet
-God kunskap i arbete med entreprenörer och leverantörer
-Allmän hantverksskicklighet -God kunskap av fastighetstekniska frågor samt god planeringsförmåga
-Svenska och engelska i tal och skrift, samt gärna andra språk -Du har även datorvana och har jobbat med Office-paketet, som Word, Excell, PP, Teams mm.
Meriterande
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i serviceorganisationer samt om du haft/har arbetsledande befattning. Utbildning i BAS-U och BAS-P, Heta arbeten
Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en engagerad
person som trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team såväl som ensam. För att passa in på denna tjänst är det av
stor vikt att du är driven, lösningsorienterad, självgående och är serviceorienterad. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt god datorvana.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Heltid, visstid till juni 2023 med möjlighet till förlängning
Dagtid ca 07.00-16.00 med möjlighet till flex
Tillträdesdag Omgående, enligt överenskommelse
Information
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista
ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan redan idag! Uppdragets längd är idag svårt att ge exakt besked om, men tjänsten är långsiktig.
Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi
finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning.
Varje år får 10 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra
nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har
samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din
framtid! Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson