OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Eslöv, Helsingborg (huvudkontor), Kristianstad, Karlskrona, Landskrona och Malmö.
Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med samhällssektorn och en egen förvaltning. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande, vilket speglas både internt och externt.
Som anställd hos Brinova tar du del av ett gediget tjänstepension- och försäkringspaket samt ett generöst friskvårdsbidrag. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan.
Kort om tjänsten
Rollen som innebär att du är ansvarig för den dagliga tillsynen och skötseln av våra fastigheter. Tillsammans med övrig personal utförs mindre ombyggnadsprojekt samt renoveringar. Men du är även en viktig kontakt för våra hyresgäster vid inflytt, under deras boendetid och när de flyttar ut.
Din profil
Du har tidigare arbetslivserfarenhet som fastighetsskötare, elektriker, snickare hantverkare eller vvs-are.
För oss är vilja och långsiktighet lika viktigt som tidigare erfarenhet. Du ska även inneha B-körkort och behärska svenska i tal och skrift.
Som person så trivs du med att ha ansvar, både för fastigheternas underhåll och skick, men också för hyresgästers trivsel. Du ser värdet av att planera ditt arbete, både självständigt och med kollegor. I den här rollen förekommer mycket kontakt med våra hyresgäster, därför bör du ha arbetat med kundkontakt tidigare.
Du utgår från Karlskrona, arbete förekommer även i kransorterna Jämjö, Nättraby och Rödeby. Då bolaget är i tillväxt så kan arbete på fler orter tillkomma, vår målsättning är dock alltid att det ska vara maximalt 30 min mellan fastighet och kontorsplatsen i Karlskrona.
Du ingår i en familjär arbetsgrupp med förvaltare, uthyrare och fastighetstekniker. Rollen rapporterar till regionchef som även är fastighetschef för Karlskrona.
Mer om tjänsten
Du arbetar med tre huvudområden:
- Arbete i, och omkring fastigheterna
- Administration, enklare datorvana krävs
- Hyresgästkontakt
. och sist men inte minst!
- Aktivt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen, vilket vi alla ansvarar för!
Låter det intressant?
Då är du är varmt välkommen att söka via ansökningsformuläret. Urval sker löpande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med önskad start början av 2023.
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-.ansvarig Ellen Broomé på ellen.broome@brinova.se