OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Till vårt fastighetsbestånd i Norra Stockholm söker vi nu en fastighetstekniker som vill vara med och utveckla våra verksamhet till nästa nivå. Vi är en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner, där vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas och tar nu ett nästa steg med fokus på kundmötet, områdesutveckling och hållbara investeringar. Vi erbjuder nu möjligheten att få vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag!
Som fastighetstekniker spelar du en viktig roll för våra hyresgäster.
Som fastighetstekniker ingår du i vår förvaltningsorganisation som utför drift och underhåll av våra fastigheter. Du har ett nära samarbete med förvaltare, uthyrare och de övriga fastighetsteknikerna som arbetar inom fastighetsbeståndet. Dina vanligaste arbetsuppgifter består av kontakt med våra kunder, felavhjälpning, kontakt med underentreprenörer, energieffektivisering och driftoptimering. Vidare ansvarar du för att planera och lägga upp ditt arbete, utföra rutinmässig rondering, besiktning och injustering samt hålla kontakt med hyresgäster och leverantörer. I rollen har du stor frihet under ansvar och möjlighet att själv påverka arbetsprocessen.
Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning inom fastighetsteknik alternativt motsvarande branscherfarenhet. Du har några års arbetslivserfarenhet inom fastighet samt har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom energieffektivisering samt styr och reglerteknik för fastigheter. Som person är du van vid att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du kommer att vara Rikshems ansikte utåt och därför är det viktigt att du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande med andra. Du har ett brinnande intresse för att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera god service. Du har en naturlig fallenhet för att planera, samordna och utveckla arbetet. Du välkomnas till vårt kontor i Arlandastad, inom ett år flyttar vi till centrala Upplands Väsby, och du rapporterar till chefen för fastighetsteknik och utveckling.
Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Varför Rikshem?
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden DNA - Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter att få utvecklas och utveckla, för dig som har drivkraft och engagemang. Vi erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner. Bland annat med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Du som medarbetare förutsätts delta i och påverka vår framtida utveckling. Läs mer på www.rikshem.se.
Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss? Sök då tjänsten nu, eller senast söndag 22:a mars. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Viktoria Shakalina på telefonnummer 073 073 53 71.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063