OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett familjeföretag i en bred roll med mycket eget ansvar? Är du ute efter en ny utmaning och drivs du av att motivera din omgivning? Är du dessutom en händig och teknisk lagd person som drivs av att leverera god service? Då vill vi att du ska läsa vidare - detta kan vara ditt drömjobb!
Ale Fastighetsförvaltning strävar efter att vara den naturliga samarbetspartnern för alla fastighetsägare genom effektiv och aktiv förvaltning med kunden i fokus. Företaget förvaltar fastigheter i framförallt Ale kommun. Ale fastighetsförvaltning har en lång och gedigen erfarenhet av fastighetsförvaltning och har arbetat med bostadsrättsföreningar i 20 års tid.
Om rollen
I rollen som fastighetstekniker hos Ale fastighetsförvaltning har du i huvudsak ansvar för fastigheternas yttre, inre och allmänna miljö. Du utgår från kontoret och åker ut direkt till fastigheterna och arbetar självständigt med de ärenden som inkommit. Ärenden som du hanterar innebär allt från att rensa avlopp, häckklippningar, mätaravläsningar i undercentralen till snöröjning som är en viktig arbetsuppgift under vinterhalvåret. En av dina viktigaste arbetsuppgifter är att ge god service och således underlätta för kunderna genom att lösa deras problem på bästa sätt.
Du kommer även ha ett arbetsledaransvar över en fastighetstekniker och en fastighetsskötare. Ale fastighetsförvaltning tar idag emot felanmälningar via telefon och det är ditt ansvar att hålla kolla på avtal, prioritera, arbetsfördela och ansvara för tidrapportering.
Om dig
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i en roll som fastighetstekniker eller fastighetsskötare. Du besitter god datavana och behärskar svenska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med- och ansvara för underhåll av trädgårdsmaskiner. Det är meriterande om du har haft arbetsledaransvar tidigare. B-körkort är ett krav.
För att trivas i rollen som fastighetstekniker ser vi att du är självständig och ansvarstagande vad gäller att planera och driva dina och gruppens arbetsuppgifter framåt. Du är initiativtagande, händig och tekniskt lagd för att på bästa möjliga sätt kunna uppfylla kundernas behov samt ha en förståelse av vad som behöver göras. Rollen är varierande till sin karaktär ställer krav på att du är flexibel och lösningsorienterad. Utöver detta ser vi gärna att du trivs med att motivera dina medarbetare i det dagliga arbetet.
Process och ansökan
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering samarbetar Ale fastighetsförvaltning med oss på Devotum. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos Ale fastighetsförvaltning. Bakgrundskontroll och referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.
Välkommen med din ansökan!