OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget syftar till att genom analys av befintliga avtal, hyresnivåer, kunder och de resenärsflöden som finns vid varje station komma fram till en affärsplan för SL:s kommersiella lokaler. Parallellt med detta uppdrag pågår en genomlysning av vår varumärkesplattform samt ett framtagande av en designmanual. Hela arbetets målsättning är att vi ska skapa en attraktiv resenärsmiljö som lockar kunder och maximerar våra intäkter.
För detta uppdraget behöver du kunna uppfylla följande:
Du har några års erfarenhet av fastighetsutveckling av köpcentrum/handelscentrum
Du ska ha lett minst tre utredningar, vilka resulterat i en affärsplan för kommersiella lokaler
Du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller företagsekonomi
Rollen har sin utgångspunkt i Stockholm och avser en heltidstjänst.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.