OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Mqvist är ett familjeägt företag som förvärvar, förädlar och förvaltar hyresfastigheter med bra läge och potential. Vi fokuserar framförallt på lägen med bra kommunikation, utbud och trygghetskänsla.
Vi strävar efter långsiktiga relationer med våra hyresgäster och leverantörer.
Vi ser till att underhålla och förbättra våra fastigheter regelbundet för att upprätthålla den höga standard som vi och våra hyresgäster vill ha. Vårt långsiktiga engagemang och inställning till hög kvalitet, teknologi, miljö och effektiv förvaltning skapar möjlighet att kontinuerligt förvärva nya fastigheter.
Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Fastighetsutvecklare har du ett övergripande ansvar för de målsättningar, strategier och riktlinjer som gäller för marknad och försäljning. Du kommer tillsammans med VD att utveckla befintligt bestånd i avsikt att öka avkastning och värden genom intäktsökande åtgärder.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Bearbeta marknaden och dess aktörer
- Bedriva uppsökande verksamhet, söka möjliga synergier
- Analyser vid förvärv
- Aktiv i nätverk
- Analysera effektivitet i nuvarande modell
- Söka effektiviseringar, främja ekonomisk plan för rapportering till ägare och ledning
- Ansvar för budget samt uppföljning
Din profil
Du trivs i mötet med människor, är lyhörd, kommunikativ och förtroendeingivande samt har förmågan att skapa goda relationer, hitta och identifiera affärsmöjligheter. Vi tänker oss att du är en nyfiken person som kan se förbättringsmöjligheter utifrån nya perspektiv. Arbetet ställer krav på prestigelöshet och ett strukturerat arbetssätt. Du har god analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta resultat- och målinriktat.
Du har god administrativ vana (IT/systemvana, Officepaketet, Excel) samt en god kommunikationsförmåga i svenska både i tal och skrift.
Mqvist erbjuder dig en nyckelroll med möjlighet att ta ansvar, påverka och utvecklas.
Tjänsten är på heltid och startar efter överenskommelse.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se
Sista ansökningsdag: 2021-12-13
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus