OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning, som är ett bostadsbolag, söker vi nu en fastighetsvärd till ett konsultuppdrag. Ett perfekt uppdrag för dig som är serviceinriktad, händig och vill ha en omväxlande roll!
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid
Period Omgående - 31-aug-22
Om uppdraget
Som fastighetsvärd ansvarar du för och säkerställer att service till hyresgäster, tillsyn och skötsel av fastigheterna, dess allmänna utrymmen samt dess närmiljö hanteras utifrån företagets mål. Du kommer delta i trygghetsvandringar, skyddsronder och samarbeta med kommunen och andra intressenter. Du kommer även delta vid arbetsmiljö ronder, miljörevisioner och byggmöten. I rollen som fastighetsvärd kommer du ha mycket hyresgästkontakt vilket innebär att det är viktigt att leverera god service i samband med boendemöten.
Utöver detta förekommer det även ansvar för hantering av arbetsorder samt dokumentation i fastighetssystemet Vitec. Du kommer också ansvara för att kontakten med andra avdelningar inom företaget fungerar på ett bra sätt.
Förekommande arbetsuppgifter:
- Säkerställa att hyresgästerna får rätt service.
- Rondering av allmänna utrymmen, utemiljö samt SBA.
- Utföra enklare reparationer under 30 minuter.
- Utföra och dokumentera indikerande temperaturmätningar i lägenhet.
- Utföra lägenhetsbeskrivningar.
- Ansvar för egen inkorg service- och underhållorder.
- Avrapportera service- och underhållsorder.
- Vid behov vidarebefordra service och underhållsorder till avtalad entreprenör.
Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Meriterande är även utbildning inom fastighetsbranschen. I din roll ingår det att planera och strukturera ditt eget arbete och därför är det viktigt att du är ansvarstagande. För att lyckas som fastighetsvärd ser vi att du är teknisk kunnig, har god datavana och är serviceinriktad. Du har tidigare jobbat och har erfarenhet av arbete inom bostadsbolag och är van vid hyresgästkontakt. B-körkort är ett krav.
Som person är du flexibel, social och har god samarbetsförmåga. Ett tydligt och trevligt kundbemötande är avgörande för detta uppdrag. Du är händig och trivs med ett högt tempo där du tar egna initiativ. Du uppskattar en arbetsdag med varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik.
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Rebecka Wiksell på 073- 592 27 19.
Vi ser fram emot din ansökan!