OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren B2B-utesäljare som genom att driva försäljningen ska medverka till att fortsätta utveckla Feedback App. En tjänst som mäter kundnöjdheten i fysiska miljöer på ett nytt mer effektivt sätt, till ett lägre pris för kunden. Vill du vara med och erbjuda en tjänst som kan rädda butiker från retaildöden så ska du söka tjänsten nu!
Din bästa stund på veckan är när du får åka ut och träffa kunderna. Du lägger en stor del av din tid på att söka upp och bearbeta nya kunder. Då arbetet är självständigt trivs du med att hitta egna lösningar och har därmed också stor påverkan över att planera din tid och verksamhet. Genom din initiativförmåga och genomförandekraft finner och skapar du affärsmöjligheter. Lyckas du kommer du bidra till nästa steg i företagets utveckling, samtidigt som du kommer tjäna bra med pengar själv. Du ser möjligheter och är inte rädd för att prova nya vägar, såväl geografiska som strategiska. Att företaget är en ny spelare på marknaden ser du snarast som en fördel då marknaden är helt öppen för dig att approchera. Du vet ju att bara du får chansen att visa på nyttan för kunden kommer möjligheten till affär vara stor. Sverige är din marknad och ditt tydliga mål är att dra in affärer.
Vi har vår bas i Upplands Väsby och där möter du regelbundet din chef för coaching och uppföljning. Körkort är ett krav för tjänsten. Sökande behöver kunna flytande svenska till tal och skrift samt god engelska till tal och skrift.
Anställningsformen är tills vidare med sex månaders provanställning. Heltid. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Detaljhandeln förändras och transformeras och alla retailers måste anpassa sig till en ny verklighet. Sigvardsson consulting group har stor erfarenhet av att utveckla digitala arbetssätt för att förbättra kundens upplevelse i köpprocessen och samtidigt utveckla effektiviteten. Feedback App är företagets verktyg för att mäta och utveckla kundnöjdhet. Det är ett koncept med en fysisk display som har specifika frågor för att djupdyka i bakomliggande orsaker till svaren. Utöver en temperaturmätare som de flesta motsvarande verktyg på marknaden har så innehåller även Feedback App en applikation för att agera på resultaten, detta för att förbättra kund- och/eller medarbetarnöjdheten.