Felanmälan

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en medarbetare till Felanmälan i Uppsala. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot inkommande samtal från kunder och besvara mejl. De ärenden som kommer in kan röra sig om tekniska fel på exempelvis betalautomater eller fel på utrustningen i våra garage. En del ärenden måste du själv administrera och lösa.

För att klara av arbetet gäller det att du är van att arbeta under stress och kan hantera kunderna på ett professionellt sätt och hålla en hög servicenivå. Då en del av samtalen kommer från irriterade personer är det viktigt att du är trygg i dig själv, lugn och har stort tålamod.

Vi tror att du tidigare har haft ett liknande arbete och att du har en mognad som person. Du är noggrann, självständig, har lätt för att samarbeta med andra och är flexibel med arbetstider. Vidare är det viktigt att du har god datavana, en bra och tydlig telefonröst samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Det är även viktigt att du talar och förstår engelska.

Arbetstider
Rullande schema, för närvarande vardagar 06:15-22:15, helger 8:45-21:15


Kontaktpersoner
Mikael Kalin , chef Felanmälan, tfn 018-4310392

Sista ansökningsdag
22 juni

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman

Maria Blom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q-Park AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 11 juni 2015

Besöksadress

Veterinärgränd 6
None

Postadress

Veterinärgränd 6
Stockholm, 12023

Liknande jobb


Larmoperatör Addici Security Stockholm

Larmoperatör Addici Security Stockholm

5 november 2024

Utvecklas på vår larmcentral!

Utvecklas på vår larmcentral!

1 november 2024