OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Felanmälan Vi söker två personer till vår avdelning Felanmälan som ligger centralt beläget i Uppsala. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot inkommande samtal från kunder och besvara mejl. De ärenden som kommer in kan röra sig om tekniska fel på exempelvis betalautomater eller fel på utrustningen i våra garage. En del ärenden måste du själv administrera och lösa. För att klara av arbetet gäller det att du är van att arbeta under stress och kan hantera kunderna på ett professionellt sätt och hålla en hög servicenivå. Då en del av samtalen kommer från irriterade personer är det viktigt att du är trygg i dig själv, är lugn och har stort tålamod. Vi tror att du tidigare har haft ett liknande arbete och att du har en mognad som person. Du är noggrann, lätt för att samarbeta med andra, flexibel med arbetstider, självständig, bra och tydlig telefonröst, god datavana och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Att du talar och förstår engelska är viktigt. Vi arbetar efter 4 kärnkompetenser Kundfokus - bemöter kunder professionellt och definierar kundens behov samt är innovativ med lösningar på alla möjliga parkeringsfrågor Samarbete - är deltagande i ett gemensamt resultat och bra på att jobba i team Kvalitet - utför arbetsuppgifter i enlighet med gällande regler och kvalitetsstandard i företaget Resultat - är fokuserad på att nå målet och åstadkomma resultat Arbetstider: Rullande schema, för närvarande vardagar klockan 06-21 samt helger 09-19. Schemat kan komma att ändras till senare kvällar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman
Maria Blom