Felrapportskoordinator

Felrapportskoordinator

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du en god kommunikatör som drivs av samarbete och vill arbeta i ett brett kontaktnät med administrativa uppgifter? Nu söker vi en felrapportskoordinator till vår kund, en multinationell och högteknologisk verksamhet i Finspång! Detta är ett konsultuppdrag via Unik Resurs på sju månader med god möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Du kommer att arbeta som administrativ felrapportskoordinator samt ansvara för enklare administratörsuppgifter. Detta är en ny roll hos vår kund och din huvudsakliga uppgift är att stötta teamet inom mekanikkonstruktion. Det är en bred roll där du kommer att ha många kontaktytor inom olika delar av verksamheten. Du kommer att administrera och fördela felrapporter i kundens affärssystem SAP, och andra administrationsuppgifter gruppen behöver support med. Det krävs ingen teknisk bakgrund, utan personlig lämplighet väger tungt för denna roll.

Din profil

Som person är du social och du är inte rädd att ta för dig. Du gillar att ha kontakt med andra medarbetare inom hela verksamheten och kommer i kontakt med rätt personer och får saker att hända. Att kunna kommunicera i engelska i både tal och skrift är ett krav. För denna roll är det meriterande om du har en bakgrund som koordinator.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Emma Angervåg, emma.angervag@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024