OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och är redo för en ny utmaning inom ett expansivt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker just nu en Kundserviceansvarig till Fibio.
Kundserviceansvarig är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Kundserviceansvarig på Fibio innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom bolaget. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra kundservicemedarbetare.
Vi söker dig som är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser att du är en ledare som föregår med gott exempel samt att du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice.
I rollen som kundserviceansvarig ingår bland annat:
- Personalansvar vilket innebär bland annat medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation.
- Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen.
- Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen.
- Huvudansvar för våra kundrelationer för att arbeta närvaro vår vision: 100% nöjda kunder
Kvalifikationer:
- En mycket god social och verbal förmåga.
- God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.
- Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap.
- Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken.
START: Enligt överenskommelse.
PLACERINGSORT: Helsingborg
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidareanställning.
ARBETSTIDER: 8-17 helgfria vardagar
LÖN: Individuell lönesättning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.