OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en Field Marketing Manager på[halvtid (50%).Tjänsten är tänkt att vara i 12 månader.Vår kund är ett stort internationellt företag inom IT-branschen. * Utveckla marknadsplanen[för regionen i syfte till försäljningsökning * Samarbete med PR-byråer för att utveckla integrerade marknadsaktiviteter * Effektivisera två-vägskommunikationen mellan företagets Coporate Marketing och Field Marketing * Genomföra och planera events, direktmarknadsföringsprogram samt utveckla Sales Tools/Case Studies * Agera projektledare för att tidsmässigt övervaka utförande[av marknadsplaner * Prognoser, utvärderingar och mätning av marknadskampanjers effektivitet och ROI[ Din Erfarenhet * Förmåga att förmedla stategiska frågor[till lokala kunder och media * Erfarenhet av att leda effektiva B2B-marknadsföringsprogram såsom exempelvis events, webb och online marketing * Förmåga att tillskansa sig det senaste inom B2B-marknadsföringens rön * Utmärkta projektledaregenskaper * Bevisad förmåga att arbeta i en krävande och snabbt växlande[miljö * Bachelor's Degree i Marketing and Communications eller motsvarande område Du har en förmåga att få med dig folk i dina tankar och åsikter.Vidare är du social och säker i de flesta miljöer. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051