OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Valmet.
Om företaget:
Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Valmet ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. Valmet har en stor kundbas i Skandinavien där tre av fyra svenska pappersbruk är levererade av Valmet.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Field Service Administrator kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna att innefatta daglig kontakt med underleverantörer och övrig personal som befinner sig på serviceuppdrag på olika siter hos kunder. Personalstyrkan på dessa siter kan uppgå till 120 personer. Projekten som utförs av Valmet är främst belägna på olika siter i Sverige, men det kan också förekomma uppdrag utomlands. Fokus är att i samarbete med arbetsledningen på platsen, hantera uppkommande frågor och behov från personalen. Detta innebär att hålla koll på hotellbokningar, boka resor och eventuella hyrbilar samt hjälpa till med ad-hoc uppgifter för att säkerställa att projektet fortskrider enligt tidplanen. Förutom daglig kontakt med arbetsledningen för respektive projekt, kommer kommunikationen att ske löpande med de övriga tre personerna i gruppen som koordinerar resurser centralt från Lindhomen i Göteborg.
• Kontakt med underleverantörer och personal
• Samarbete med arbetsledningen
• Säkerställa tidsplan för projekt
• Besvara frågor och behov
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av koordinering och administration är ett krav
• God datorvana och välorienterad inom MS Office
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift, kunskap inom ryska eller östeuropeiskt språk är meriterande
För att vara framgångsrik i denna roll, är det viktigt att du har en stark analytisk förmåga och en serviceinriktad inställning. Du ska trivas med att hantera många olika uppgifter samtidigt och inte ha några problem med att hugga i där det behövs. Du bör gilla att arbeta i en strukturerad miljö där du kan använda din förmåga att hålla ordning och reda.
Övrig information:
Start: Våren 2023
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund