OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Känner du dig redo att ta dig an uppgiften att starta igång och driva ett nytt säljkontor? Har du något års erfarenhet av försäljning? Garda Alarm expanderar och söker nu en driven filialchef i Kristianstad.
Arbetsbeskrivning:
I rollen som filialchef får du en nyckelroll i verksamheten där du kommer ansvara för att starta upp vårt nya säljkontor i Kristianstad. Arbetet innefattar egen försäljning, rekrytering av nya säljare med stöttning av våra rekryterare och att coacha och utveckla säljare i din filial.
Vi har en vision och målmedvetenhet i det vi gör men vi lämnar även över stor frihet till dig som filialchef att på bästa sätt driva affären genom nya lösningar och idéer.
Tjänsten innebär fullt ansvar för filialens försäljning, budget och du rapporterar till Regionchefen.
Rollen som filialchef innebär även egen försäljning, det sker genom att besöka privatpersoner för kostnadsfri rådgivning gällande säkerhet, larm och smarta hemlösningar och således sälja våra produkter. Du och dina säljare ansvarar för hela säljprocessen, från bokning av möte till genomförande av kundbesök och avtalsskrivning. En del av besöken är leads och tilldelas dig, några sker efter tips från befintliga kunder och genom uppsökande försäljning F2F.
För oss är kvalité A&O och för att kunna utföra en projektering och behovsanalys sker i kundens bostad. Arbetstiderna kommer variera men en hel del arbete kvällstid kommer förekomma.
Detta får den som vi rekryterar:
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Chansen att utveckla ett eget dreamteam
- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inga lönetak
- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Till exempel resor till Spanien/Paris
- Teamevents varje månad
- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap
Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.
Vem tror vi att du är?
- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.
Vilka är vi?
Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.
En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.
Möjligheterna i vårt företag:
Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.
Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!
Kontaktpersoner på detta företaget
My Johansson
0765-03 00 33
Pablo Suarez
David Palsten
Henrik W Malmquist
0734-47 30 47