OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få in en fot i filmbranschen samtidigt som du blir en del av en kreativ miljö och gemenskap av energirika och drivna medarbetare? På Magnolia Agency erbjuds en energisk och familjär arbetsplats med högt i tak och fokus på mål och utveckling!
OM TJÄNSTEN
Magnolia Agency är ledande inom reklam, film och drama i Sverige med uppdrag att representera den mest talangfulla och kreativa arbetskraften i branschen. Med över 18 års erfarenhet och ett starkt nationellt och internationellt nätverk är de en innovativ partner för både talanger och klienter.
Nu söker vi på Academic Work en Office Coordinator, gärna med intresse för filmbranschen, till Magnolia Agency. I rollen tillhör du ett härligt team på sex personer som alla arbetar som agenter med respektive eget ansvarsområde inom verksamheten i helhet. Som Office Coordinator kommer du huvudsakligen avlasta arbetet med fakturahantering och övriga uppgifter inom kontoret.
Du erbjuds
- Möjligheten att vara en del av en kreativ miljö och ett företag med högt i tak och familjär stämning
- Ett brett och varierat arbete med utvecklingsmöjligheter och möjligheter att ta dig an större uppgifter
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Dagligt arbete inom ekonomi och fakturering såsom att ta fram omsättningar, fakturahantering i system, posthantering, kontakt med extern byrå
* Övriga administrativa uppgifter inom fakturahantering
* Avlasta kollegor med övriga uppgifter inom marknad, finance och office
VI SÖKER DIG SOM
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst. Som person är du engagerad, strukturerad och drivs av att ständigt utveckla dig själv. Vi tror att du trivs bra med att arbeta i högt tempo, har ett starkt eget driv och en god förmåga att självständigt leda arbetsuppgifter. I det dagliga trivs du med att ta ansvar för att ditt arbete genomförs i tid och du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. För att lyckas i rollen krävs det att:
- Du är ansvarstagande och noggrann
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med service/administration/ekonomi, det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande uppgifter
- Du har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift
- Du är organiserad och kan jobba med flera uppgifter samtidigt utan att tumma på kvaliteten
- Du har god förmåga att planera, prioritera och strukturera ditt arbete
- Vi ser att du som söker är en person som kan arbeta självständigt och snabbt når dina resultat
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Magnolia Agency här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231